dynaBel Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 dritfet caddy, hvar stor forskjell på din og den standarde. så enda finere ut i virkeligheten. så den sto på osan atme bompibom. OT: jonas er det du som har den svarte caddyen med dekaler fra et gulvlegger firma ellns, og lofoten-gatebil dekal på bakdøren? sto oppe på fiskerifagskolen for en stund siden Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 dritfet caddy, hvar stor forskjell på din og den standarde. så enda finere ut i virkeligheten. så den sto på osan atme bompibom. OT: jonas er det du som har den svarte caddyen med dekaler fra et gulvlegger firma ellns, og lofoten-gatebil dekal på bakdøren? sto oppe på fiskerifagskolen for en stund siden Joda det vises litt forskjell ja hehe Skal prøve å få tatt kjørebilder av den... Jonas sin det ja, er reklame for fimaet hans det, Askmo flis og mur . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyvlin Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 prisen på golfen er da???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 prisen på golfen er da???? Den Golfen er en 99mod 1,9tdi 4Motion Highline chipet,helt Matt sorte 18", nye sorte Fk frontlys, nye Sorte Hella baklyter, Votex frontleppe og takvinge. 100088km har den gått, selges for 180 000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Kul bil :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Tenker meg de bassene dundrer godt ja! 10" eller? Hvor mye koster de pr.stk? og hvordan forsterker bruker du til og dra de? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Tenker meg de bassene dundrer godt ja! 10" eller? Hvor mye koster de pr.stk? og hvordan forsterker bruker du til og dra de? det er 10", fantastiske varer :) Link på de: http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=16006&PHPSESSID=207b4998b42c2574f29b44bae7ff1337 driver med denne forsterkeren, 4 kanaler som driver 4 stk 10" og et frontsett link: https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/19392448/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 det er 10", fantastiske varer :)Link på de: http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=16006&PHPSESSID=207b4998b42c2574f29b44bae7ff1337 driver med denne forsterkeren, 4 kanaler som driver 4 stk 10" og et frontsett link: https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/19392448/ Beskriv de litt da, er de sånn at du hører lang vei nedi gata når du kommer eller er det bare pen lyd inni bilen som teller.. Vet jo at du har 4stk, men hvis jeg f.eks kjøper 2stk og putter i en golf. Blir jeg overasket? hehe, har 2stk 10" Kicker som jeg vurderer og bytte ut snart.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 strøken caddy. driver å piffer opp min egen litt for tida også. smekka på 17" og venter på lakkering av rs fanger og bakfanger. svart 1,9tdi. hva slags speil skal du ha? std. lakkerte? Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Beskriv de litt da, er de sånn at du hører lang vei nedi gata når du kommer eller er det bare pen lyd inni bilen som teller.. Vet jo at du har 4stk, men hvis jeg f.eks kjøper 2stk og putter i en golf. Blir jeg overasket? hehe, har 2stk 10" Kicker som jeg vurderer og bytte ut snart.. Ja du blir overrasket, det er både fin lyd og høres "i gata" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 strøken caddy. driver å piffer opp min egen litt for tida også. smekka på 17" og venter på lakkering av rs fanger og bakfanger. svart 1,9tdi. hva slags speil skal du ha? std. lakkerte? Knall bra Prøvde med Touran speil men det gikk ikke, må bytte dør da. Skal ha standard, et sett lakkerte å et sett ulakkert. er liksom et naturlig sort felt der de er nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt G Spot Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Fikk Caddyen min i dag. Bestillte, med optik pakke til 3000 ekstra, da får du touran fanger foran,lakkert bakfanger, lakkerte dørhandtak og speiler. Har et spørsmål AudiV6cab. Er det bare justering på KW settet foran eller er det justering på en måte bak også? Skal senkes men vil ikke ha den for lav heller, skal liksom brukes i jobb sammenheng, Anbefales 18" eller 19". 19" blir kansje litt vel stort eller? Digger din forresten? kult å se at andre gjør litt med firma bilen.. Da var ENDELIG senkesettet på :) Måtte ta bilder sammen med en "standard" Caddy ;) et par til, så får vi vente med resten til øyelokka og ny lakka speil kommer på i helga Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 strøken caddy. driver å piffer opp min egen litt for tida også. smekka på 17" og venter på lakkering av rs fanger og bakfanger. svart 1,9tdi. hva slags speil skal du ha? std. lakkerte? Tro hvor jeg kan få tak i en sånn kufanger som er på bildet ditt? Så en svart caddy me sånn når jeg var på ferie i sverige og det passet veldig bra syns nå jeg. Noen som har noen adresser? P.s. Morten, vil ha øyelokk snart :):) :rockets :klovn: :D Siter http://www.lofoten-gatebil.com 94 540iA Touring 05 caddy Tdi Svart met perlemor 90 318is e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Tro hvor jeg kan få tak i en sånn kufanger som er på bildet ditt? Så en svart caddy me sånn når jeg var på ferie i sverige og det passet veldig bra syns nå jeg. Noen som har noen adresser? P.s. Morten, vil ha øyelokk snart :):) :rockets :klovn: :D det har jeg ingen aning om.. har funnet et par til altfor mange tusen og de er attpåtil stygge! Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Tro hvor jeg kan få tak i en sånn kufanger som er på bildet ditt? Så en svart caddy me sånn når jeg var på ferie i sverige og det passet veldig bra syns nå jeg. Noen som har noen adresser? P.s. Morten, vil ha øyelokk snart :):) :rockets :klovn: :D trur jeg får tak i en slik :) Ja du sier noe der...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg