Audicab Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 kan du bytte ut lyktene med touran? Så får du med parklysa over blinklysa? ER vel Touran firstline lykter på Caddyen, blir ikke bytte med det første. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 moro prosjekt.. :)hvordan felger hadde du tenkt på? Speilene forblir sorte? Nei har Touran speil liggende, venter bare på øyelokka og emblem fri grillen så skal det lakkkes sammen. Felgene 8x18: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Sku du ikkje bestill øyelokk te min og?? :) Edit: Og emblem fri grill :) hehe Du får de lakka svart met me perlemor i samme slengen ja? hehe Den blei jævli fin må vel få lakka mine fangera også :) Siter http://www.lofoten-gatebil.com 94 540iA Touring 05 caddy Tdi Svart met perlemor 90 318is e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda type R Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Blir veldi bra med felgan, æ har klart knota mæ inn her, kordan legg æ ut bilda på profilen min?? Siter Det går i R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Sku du ikkje bestill øyelokk te min og?? :)Edit: Og emblem fri grill :) hehe Du får de lakka svart met me perlemor i samme slengen ja? hehe Den blei jævli fin må vel få lakka mine fangera også :) Har jo bestillt det din sullik :) Bære skaff farge koden du så ordna jeg det! Men som du ser har jo ikke jeg heller fått mine hehe Dessuten må du bytt fanger om du ska ha emblem fri grill, Caddy fanger har grill og resten i et stykke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Blir veldi bra med felgan, æ har klart knota mæ inn her, kordan legg æ ut bilda på profilen min?? Ja det blir bra :) Gå inn på profilen din og vidre på AVATAR, det står det du trenger å vite. PS. ikke skriv dialekt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Har jo bestillt det din sullik :)Bære skaff farge koden du så ordna jeg det! Men som du ser har jo ikke jeg heller fått mine hehe Dessuten må du bytt fanger om du ska ha emblem fri grill, Caddy fanger har grill og resten i et stykke. Var mye koder der. Sto på linje 3: BLS GQR og 1787 bare loddrett. sto også LZ92 og mange nuller. Går utfra det er 1787 som er koden? Mye jobb å demontere front og bak fangere? Vurderer om eg sku få en pris på å få lakka de også.. Siter http://www.lofoten-gatebil.com 94 540iA Touring 05 caddy Tdi Svart met perlemor 90 318is e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Var mye koder der. Sto på linje 3: BLS GQR og 1787 bare loddrett. sto også LZ92 og mange nuller. Går utfra det er 1787 som er koden? Mye jobb å demontere front og bak fangere? Vurderer om eg sku få en pris på å få lakka de også.. Tja si det du, høres ikke ut som nån av de va lakk kode.. Nei det er ganske grei jobb å demonter, men de må jo sprayes med fyller før å puss ut strukturen i de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 blir bra dette! :D Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 et lite prosjekt avsluttet, diskant husa i dørene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Bilen ble knalltøff:) Gleder meg til nye firmabilen jeg nå as..Får caddy i sommer.hehe:) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Marte passer på caddyfelgen til den skal sendes;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Marte passer på caddyfelgen til den skal sendes;) se her ja :) ser ut som felgen har det fint ja hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Konge prosjekt, liker folk som bruker tid, penger og resurser på en caddy:D Men er en god bil og kjøre da, og tøft utseende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Her er par bilder fra innredningen bak :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg