Calib'R Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Hva kan ha skjedd her? Det har vært sånn et par måneder. Jeg har vasket, rubbet og polert flere ganger, men det kommer bare tilbake. Det er kun panseret som ser sånn ut. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Mai 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 forskellen mellom forskjermen og panseret Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Gammel lakk... Det der er vel ikke no som har kommet sånn plutselig?? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Mai 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Det har kommet i løpet av vinteren. Når jeg har rubbet panseret, blir det bra. Men etter ca. to dager er det like ille igjen. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre? Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Ser ut som noen har sølt syre på panseret ditt... Lakker på nytt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Kanskje du har polert på varm bil/motor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Det er bare sånn rød lakk blir etterhvert.... den falmer mer og fortere enn annen lakk... vi har en rød calibra selv, som fattern lakkerte bakfangern og bakskjermer på, selv om den gamle lakken ikke så så ille ut, så du med en gang du fikk ny lakk ved siden av, at den gamle var "hvitere" Kan høre med fattern imorra om hvorfor det blir sånn... Jeg vil tippe at bilen har stått i sola med varm motor, da er panseret varmt, mens det rundt er kaldere... enig med robert (igjen), det er bare å lakkere opp igjen... Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Originally posted by Nitrofish enig med robert (igjen), det er bare å lakkere opp igjen... Ikke at det spiller noen rolle, men jeg er så nysjerrig, hvorfor "igjen"?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V Racing Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Ser ut som det er sølt noe på det en gang? Ser ut som en veldig ujevn og dyp oksidering. (Rød lakk har veldig dårlig pigment og utsettes lett for dette...) Har du prøvd å maskinpolere det? Du må nok polere av det øveste lakklaget, og avslutte med lakkforsegler. Stikk innom en bilpleier, han kan nok avgjøre om lakken kan reddes (de kan eventuelt vannslipe panseret før de polerer det opp igjen - om lakken er tykk nok...) Siter 4 ringer - 5 sylindre - 10 ventiler - ? hk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro1380461448 Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 du kan jo prøve noen av disse metodene.. http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/2739788.html Siter Speed does not kill, but lack of judgement does. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg