SeRiaLkiL Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 APR Vinge selges. Brukt 1 uke. Nypris 5500kr Old[Pris: 4000kr] Selges nå for 3000kr Ta kontakt på: 95105747 for mere info. Siter Marius Nissan 200sx S13, '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Originally posted by SeRiaLkiL APR Vinge selges. Brukt 1 uke. Nypris 5500kr Pris: 4000kr Ta kontakt på: 95105747 for mere info. Brukt 1 uke ?? :confused: satt denne på din s14 eller er det bare meg som roter ? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Originally posted by LilleGud Brukt 1 uke ?? :confused: satt denne på din s14 eller er det bare meg som roter ? den satt på S14a en hans ja. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeRiaLkiL Skrevet Mai 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Originally posted by LilleGud Brukt 1 uke ?? :confused: satt denne på din s14 eller er det bare meg som roter ? Jepp, det stemmer. Men ikke min S14. En kompis av meg :) Siter Marius Nissan 200sx S13, '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 det er et ludder som kjører en S14 med slik vinge.. en røden og en grå en... dem var på treffet! Han vakke like kjekkas da jeg holdt på å dette på rævan da jeg lo ræva av meg nede i byen for 5 dager siden-.. den vingen er jo bare såååååååååå.................. KUUUUl lissom.... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeRiaLkiL Skrevet Mai 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Originally posted by rdl det er et ludder som kjører en S14 med slik vinge.. en røden og en grå en... dem var på treffet! Han vakke like kjekkas da jeg holdt på å dette på rævan da jeg lo ræva av meg nede i byen for 5 dager siden-.. den vingen er jo bare såååååååååå.................. KUUUUl lissom.... Han jeg kjenner har verken rød eller grå. Men for å være helt ærlig, så er vinge på en 200 sinnsykt mye fetere enn det du er til å sykle på sykkel. Bare fordi du har hatt oppslag i avis tror du at du er all that. Patetisk spør du meg. Du skulle vært sendt ut av landet med første fly. Er ikke rart du blir banna fra alle steder du prøver å si noen ord Siter Marius Nissan 200sx S13, '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Originally posted by rdl det er et ludder som kjører en S14 med slik vinge.. en røden og en grå en... dem var på treffet! Han vakke like kjekkas da jeg holdt på å dette på rævan da jeg lo ræva av meg nede i byen for 5 dager siden-.. den vingen er jo bare såååååååååå.................. KUUUUl lissom.... så din digre wrc vinge er kult altså? jeg må si at en sportsbil som s14a kler en vinge mye bedre en en wrc wannabe ;) jeg ler når jeg ser overstyla handlevogner, ikke når jeg ser en sportsbil med en annen vinge en orginalt... Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 sportsbiler kler som regel sånne "suprastyle vinger" ikke rester av en boing747.. hehe, men smaken er som baken - forskjellig Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg