2RE_Racing Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Hei folkens! Jeg har lovd mamma at jeg skal bytte vannpumpe på hennes jetta 1,6 -85mod. Jeg har ikke gjort dette før.. Så kommer spørsmålet. Er dette vanskelig? Må jeg av med registeret? Finnes det noen guide, f. eks DIY på nett? Har ikke Haynes til jettaen.. Takker for svar! Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Løsne på justeringen til dynamoen og vri den oppover. Da kommer du til vannpumpa. Du trenger ikke å ta av flere reimer enn kilereima. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Ok. Takker! Da skulle det jo være fort gjort! Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Dette er enkelt som bare det - 3 stk skruer ... Bare husk å kjøp nytt hele huset .... de skruene mellom selve pumpen og huset knekker altid ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg