Gå til innhold

stålfelger

Ranger emnet

MercFreak

Anbefalte innlegg

VOLVO S80 98- - 5-108 49 65,1 B14x1,50

Mener poffs snakka om han skulle ha det etterhvert engang??? mulig gamle planer, men du kan jo høre med han om han har sjekka ut noe

Volvo 242 -81 B23et, Ny motor i vinter.

Volvo 242 -78 B21a/B23et "Kjeksen". Vrak

Om livet suger..ÖVERLADDA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kapper jo opp felger for så å sveise dem sammen igjen, så du skal jo vite opp/ned på både vinkelsliper og sveiseaparat! men sikkert ikke umulig for dem som tør prøve, det vises jo godt her..

sant so sant..men å kappe opp felgen såg ikkje so vanskelig..men å sveise den å få den bein uten kast. blir no ein anna sak...

nåken som har fleire bilde av sveising av stålfelg. eller tips til å spenne den opp?

billig å stilig løysing på råe felger:D

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg skulle gått igang med noe slkt tror jeg jeg ville stukket innom et sveiseverksted, de har ikkert en eller annen finurlig maskinting som kan sette to ting opp mot hverandre rett..

jau kansje de ja..

men etter sveisinga da? kjøre felgen i dreiebenk da eller? med tanke på kanten på innsida?

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville levert det til et felg verksted så får man dem som dem skal være

sunnås hjulservice f.eks, holder til på bjerke..

hadde vert de beste de kansje..blei veldi ute etter 17" bredda stålfelger:D

men er de dyrt å bredde stålfelger i de store å heile?

sorry, om eg ikkje holder meg heilt til topic

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider