YellowFever Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 har en laksetrapp til golf en liggende.. Noen som er intereseret så legg inn bud her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 du må sende meg bilde på den der ass.. kanskje det er noe for vogna mi.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Si meg, hvor får man egentlig kjøp laksetrapper hen? Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 jeg vet rett og slett ikke om de er å få tak i lengre... tror denne har sittet på bilen min siden den var ny... Noen synes det er kult, men jeg driver ikke med lakseoppdrett så har ikke bruk for den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 bud 200kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg