S14a Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hei Trenger å få byttet tromler og klosser (+ evt. annet som er utslitt) bak på min -92 Civic HB Lsi. Hvor får jeg tak i slike deler til gunstigste pris? (Biltema her IKKE Honda-deler, dessverre....) Om noen her har slikt liggende i garasjen, og delene er i GOD stand, så er jeg også interessert i noe brukt. Mvh Harald Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unreal Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 http://www.forum.club-honda.org Siter *Civic VTi -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 auto-supply.no bsbildeler.no mekonomen torshov Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 http://www.Meca.no billigt og bra! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civicMATS Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 skift til EDC greenstuff klosser og EDC skiver...det har jeg gjort på min civic2000 4d...bremser som bare f Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 skift til EDC greenstuff klosser og EDC skiver...det har jeg gjort på min civic2000 4d...bremser som bare f Regner med det er EBC du snakker om...? Nå er det vel spørsmål om billige bremseskiver her, og da bør man vel heller prøve Biltema eller noe i den retning fremfor EBC ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civicMATS Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 mener EBS ja alacocaina ...EBS holder jo mye lenger en biltema skiver også er de mye bedere en de orginale...tror ikke biltema har honda deller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 mener EBS ja alacocaina ...EBS holder jo mye lenger en biltema skiver også er de mye bedere en de orginale...tror ikke biltema har honda deller... Heter vel fortsatt EBC og ikke EDC eller EBS.... :drive2 Hvor lenge de holder er jo ett håpløst spørsmål for det kommer jo helt an på hvordan man kjører. Kan fint kjøre i stykker EBC skiver på kort tid og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civicMATS Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 sorry mener EBC...det som oxo er et + er at greenstuff klossene er støv frie...slepper å vaske felga så mye... babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 sorry mener EBC...det som oxo er et + er at greenstuff klossene er støv frie...slepper å vaske felga så mye... babyhmm? Støvfrie er de ikke... Men støvet sitter ikke like godt... ;) Har kjørt med EBC bremser på flere av mine biler og ikke minst jobbet hos Brakes Norge ;) Så kvalifiserer meg vel bedre enn mange andre til og svare på dette. Og er man ute etter BILLIGE bremser som s14a er, så er ikke EBC det rette alternativet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg