mistercartman Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Vanskelig bil å skifte olje på? Anbefalte oljetyper (bor i Oslo). Har ikke hatt den på bukker enda, regner ikke med at det er no vanskeligere enn på¨de andre bilene jeg har hatt. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Jeg ville brukt helsyntetisk olje fordi denne har lengst levetid, tåler høye temperaturer godt og fordamper ikke like mye som mineralske oljer. Viskositet: f.eks 5w-40 eller 5w-50. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Enkelt. Bare å skru ut bunnskruen og la det renne det. Olje filteret er litt prakk på min da. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg