skarpH Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Heisann Har en vw passat td 91 mod her som bremselyset ikke virker på lengre =( Har sjekket sikringene og de er fine og pærene også da. Har fått noen til å se på den. De målte og fikk ikke strøm frem til bremselysene. Da er det ikke bremselysbryteren som er gåen? Er det et brudd en plass? Hva tror dere? Er det en jobb som tar lang tid hos verksteder? Har de bedre måleverktøy? Baklysene fungerer fint. Finnes det noe midlertididg løsning? Eller noen som vet hva problemet kan være? Takker for alle svar =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krewiik Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Heisann Har en vw passat td 91 mod her som bremselyset ikke virker på lengre =( Har sjekket sikringene og de er fine og pærene også da. Har fått noen til å se på den. De målte og fikk ikke strøm frem til bremselysene. Da er det ikke bremselysbryteren som er gåen? Er det et brudd en plass? Hva tror dere? Er det en jobb som tar lang tid hos verksteder? Har de bedre måleverktøy? Baklysene fungerer fint. Finnes det noe midlertididg løsning? Eller noen som vet hva problemet kan være? Takker for alle svar =) sjekk bryteren om det er strøm dit........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarpH Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hvor ligger egentlig denne bryteren? Under panseret en plass? Eller inni bilen, med sikringskapet en plass? Hvis det er strøm til bryteren, er det da bryteren som er gått? eller omvendt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krewiik Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hvor ligger egentlig denne bryteren?Under panseret en plass? Eller inni bilen, med sikringskapet en plass? Hvis det er strøm til bryteren, er det da bryteren som er gått? eller omvendt? ligger "oppå" bremse pedalen under dashbordet... kan vere bryteren vist d er strøm dit.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarpH Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Vet du hvor lang tid det ca tar og legge opp nye kabler på en passat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Det bruker å være dårlig kontakt i bagasjerommet på modellene fra første halvdel av -90 tallet. Ta vekk den bakre delen matta/trekket i bagasjerommet. Og sjekk hvilken kabel som er løs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Tipper det er bryteren ved bremsepedalen som har tatt ferie. Typisk VW/Audi prob! Har bytta brytern to ganger på 80, og en gang i passat... Ikke kjøp bryter på skrothaugen til 50 spenn! Kjøp en ny på Møller til et par lapper i stedet! Oops... kanskje derfor jeg har bytta så mange ganger? Me stupid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 hehe... Føler at jeg nesten banner i kirka nå.. Men er utrolig hva som er typiske VAG feil... Min førstebil var en Ford Scorpio for 6000,- Og den hadde jeg nesten ikke problemer med... Litt rust (hva forventer man for den prisen) og handbrekket var defekt da jeg kjøpte den... Den bilen gikk og gikk, og endte opp med at jeg vraka den etter et treff med et rådyr. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarpH Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Heisann Han som skulle bytte bryteren, sa det gikk strøm gjennom den gamle og at det ikke var vits å bytten den. Han nevnte en rele? kan det være den og hvor ligger disse releene? oppforbi sikringene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krewiik Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 hehe... Føler at jeg nesten banner i kirka nå..Men er utrolig hva som er typiske VAG feil... Min førstebil var en Ford Scorpio for 6000,- Og den hadde jeg nesten ikke problemer med... Litt rust (hva forventer man for den prisen) og handbrekket var defekt da jeg kjøpte den... Den bilen gikk og gikk, og endte opp med at jeg vraka den etter et treff med et rådyr. FØRSTE FORDEN æ ha hørt som går å går.....hadde en scorpio æ å største dritten æ ha hatt..trur du va heldi :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 har hatt to forder, dette har jeg byttet: Kardang motor brekkwire Bytte av utallige mange dekk bensinrør 1x speningsregulator for dynamo Har hatt 2 VW, dette har jeg byttet 3x girkasser flere vindusheiser 1x motor termostatbryter instrumentpanel tenningsbryter diverse handtak og låser reparert div eltriske feil på el.vindu 2x clutch 5x hjullager 1x travers bremserør 1x bensinpumpe 1x flotør til bensinmåler 2x vannpumpe 1x dynamo 1x hovedsylinder 1x clutchsylinder 3x endeledd 1x drivknute 2x mansjetter Også en del vanlige slitedeler som går med tiden.... Dette er bare noe jeg har kommet på i farten... men er fortsatt VAG jeg brenner for ;) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krewiik Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 har hatt to forder, dette har jeg byttet:Kardang motor brekkwire Bytte av utallige mange dekk bensinrør 1x speningsregulator for dynamo Har hatt 2 VW, dette har jeg byttet 3x girkasser flere vindusheiser 1x motor termostatbryter instrumentpanel tenningsbryter diverse handtak og låser reparert div eltriske feil på el.vindu 2x clutch 5x hjullager 1x travers bremserør 1x bensinpumpe 1x flotør til bensinmåler 2x vannpumpe 1x dynamo 1x hovedsylinder 1x clutchsylinder 3x endeledd 1x drivknute 2x mansjetter Også en del vanlige slitedeler som går med tiden.... Dette er bare noe jeg har kommet på i farten... men er fortsatt VAG jeg brenner for ;) har hatt EN FORD å dette bytta jeg: BILEN!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg