Jonas88 Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hei Kjøpte meg for noen uker siden en colf 3 cab. Har skjønt at tomgangen er veldig dårlig. Ligger på ca 500 - 700Rpm Er det noen mulighet å fikse dette på? Ofte er det så dårlig at bilen stopper. Som dere fleste her sikkert vet er det visst en insprøytningsmotor. På forhånd, takk! Mvh Jonas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Innsprøytning er det ja. Men er jo forskjell på de og. Hjelper sikkert litt med å si hvilken modell det er, og hvor stor motor du har vil jeg tro. Er faktisk mer enn en motor på Golf 3:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas88 Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hehe. Sant det! 1995 model. Er en 1,8 liters motor i den. Hvis det hjelper enda mer er det "Rolling Stones" utgaven. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VAGolf Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 hadde samme problem på min 1,8. var en tomgangs regulator som var gåen. kosta et par hundre kroner. 15min å skifte. sitter bak ved siden av "gasseren". Ring til en VW forhandler å de vet hva du trenger med en gang :usa: Siter 93`Golf3 "Sad Look" 89`Audi Coupe. Felles prosjekt. 86`Golf2 1600Bullit. X 79`T2. Camping powah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impy Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Hehe. Sant det! 1995 model. Er en 1,8 liters motor i den. Hvis det hjelper enda mer er det "Rolling Stones" utgaven. er ikke de sånn mono insprøytning på den da.. (samme utgave, samme modell samme motor som mej) :D Siter Johnny Audi A4 2.0 Sedan 2009mod Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt) VW Golf 3 1995mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas88 Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Ja jeg trodde det var litt værre siden det er en insprøytningsmotor på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VAGolf Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Vis dette er en ABS motor så er det Bosch mono-motronic. En singel point innsprøutning på den. Da kan det være en gassspjeld regulator som er gåen. denne koster 2100,- orginal. Det kan også være temperaturgiver for motor som har tatt kvelden. denne koster 3-400kr så det er kansje best å starte med denne. Lykke til! hellothere Siter 93`Golf3 "Sad Look" 89`Audi Coupe. Felles prosjekt. 86`Golf2 1600Bullit. X 79`T2. Camping powah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg