stigare Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Her kan dere jo legge Bil-vitser og lignende som dere syns er kule! :D En dag kom en flott amerikansk sportsbil glidende inn på en bensinstasjon et sted i Setesdal. I det samme kom en av bygdas eldre innbygger kjørende for å fylla bensin på mopeden sin. Mannen i sportsbilen fikk full tank og raste avgårde. Da han var kommet opp i 100 km/t oppdaget han en liten prikk i speglet. Prikken ble større og større helt til gamlingen på mopeden raste forbi. Mannen i sportsbilen ble irritert, satte klampen i bånn og suste forbi mopeden. Like etter ble han forbikjørt av gamlingen igjen. Da kjørte mannen opp på siden av mopeden, rullet ned vinduet og spurte hvor fort mopeden gikk. - Den gikk ikke mer enn 40 km/h før jeg fikk bukseselen klemt fast i døren din, svarte gubben... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen 500 Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Innvandrer bil selges. Nye ali felger. innterkurrder,serber styring og sota hinduer. Siter -volvo 245 dl -suzuki rm 125 -nissan cherry 1,5 gl (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Til Salgs.. BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! -lo så jeg rulla første gang jeg leste den..og andre osv..hehehehe- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 http://www.abcrubrikk.no/n/bil.asp?KODE=2&ID=5463&email=sadam@online.no&bilmerke=BMW Les :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Originally posted by bjirn http://www.abcrubrikk.no/n/bil.asp?KODE=2&ID=5463&email=sadam@online.no&bilmerke=BMW Les :D Hmm.. Det var da ikke så dyrt. Til å være 2002mod og alt :rolleyes: :rolleyes: Men jeg tror jeg hadde gått for en TwinTurban:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 hehe..genialt at noen har lagt den ut på salgs side på nette..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg