Lickmastr Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Magnetventilen er den som styrer ladetrykket orginalt.. Har du en bleedventil bytter du ut denna med magnetventilen. Hva mer har du gjort med motor, bortsett fra å øke ladetrykket? Mulig det er magnetventilen som lager denne klikkelyd`n. det gjorde iallefall min.. Men det var på en calibra turbo.. Siter Audi 90 Quattro. Prosjekt 2.5l 700hk+ Audi RS2. GTK 650. Vems E30 turbo prosjekt. 417.2hk og 535.4nm (vsmotor) opel calibra turbo 1996 - solgt opel kadett c - stillestående prosjekt :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Dette har blitt gjort: Ledningsnett fra 1998 A4 Hohenester chip Turbonetics turbo Atp grenrør KN luftfilter Frontmontert intercooler Rustfri downpipe m/racecat Rustfri 2,5 eksos Større Dyser Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lickmastr Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Jeg skreiv litt feil oppi her.. Men det du skal gjøre iallefall, er å teste med kun magnetventilen kobla til, og så tester du kun med bleedventilen tilkobla.. Om det samme skjer, napper du av slangen til wastegate`n. MEN da må du vere litt forsiktig, for da kan den lade myye under pådrag. Om den ikke lader mye, så skulle jeg tru det var noe galt med wastegat`n din.. Men iallefall, du skal ikkje ha bleed og magnetventil tilkobla på likt.. Hvor lenge har du hatt problemet btw?? Siter Audi 90 Quattro. Prosjekt 2.5l 700hk+ Audi RS2. GTK 650. Vems E30 turbo prosjekt. 417.2hk og 535.4nm (vsmotor) opel calibra turbo 1996 - solgt opel kadett c - stillestående prosjekt :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Jeg skreiv litt feil oppi her.. Men det du skal gjøre iallefall, er å teste med kun magnetventilen kobla til, og så tester du kun med bleedventilen tilkobla.. Om det samme skjer, napper du av slangen til wastegate`n. MEN da må du vere litt forsiktig, for da kan den lade myye under pådrag. Om den ikke lader mye, så skulle jeg tru det var noe galt med wastegat`n din.. Men iallefall, du skal ikkje ha bleed og magnetventil tilkobla på likt.. Hvor lenge har du hatt problemet btw?? Har hatt problemet siden jeg kjøpte bilen i november. Da har jeg vært å tatt diagnose på bilen. Fikk feil ved lambda. Sletta feilen og prøvde på nytt. Feilen på lambda kom tilbake med en gang... Så jeg tenker det er her feilen sitter. :) Ny er bestilt. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg