Gå til innhold

Frontleppe!?

Ranger emnet


kaliber

Anbefalte innlegg

Hadde den på golfen min når eg kjøpte den, hadde et vr6 merke på den, har spurt mange om kor dei får tak i den, men ingen som veit.......Han eg kjøpte bilen av meinte det va noe vw hadde laget, og at det var mangen i tyskland som hadde slikt.....Solgte den te en kompis, men trur den er ødelagt no.....

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leppa som sitter på bilen til dark-demon er en Rieger MK4 front leppe.Så det var riktig gjettet ; sek700iafc

Med andre ord stammer den fra golf 4, og ikke golf 3.

Ganske mye tilpassing og modifisering skal til for og få på denne..

 

Her er mer info om den aktuelle bilen:

 

Dark-Demons Vw Golf 3 GTI 8v

 

ellers kan man legge til at eieren av bilen er en av usa´s største graffitiartister, bedre kjent som totem/totemone

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leppa som sitter på bilen til dark-demon er en Rieger MK4 front leppe.Så det var riktig gjettet ; sek700iafc

Med andre ord stammer den fra golf 4, og ikke golf 3.

Ganske mye tilpassing og modifisering skal til for og få på denne..

 

Her er mer info om den aktuelle bilen:

 

Dark-Demons Vw Golf 3 GTI 8v

 

ellers kan man legge til at eieren av bilen er en av usa´s største graffitiartister, bedre kjent som totem/totemone

 

Med all respekt definer ganske mye tilpasning?

Alle sa at det var så mye jobb å få i Golf 4 intr, men faktsikt ingen problem, bare tiden det tok å gjøre det. Så jeg ser ikke på dette som noe problem nei. Plastik eller glassfiber denne er laget av? (tipper plast)

Kan være en kompis av meg har en slik i fra en passat om det kanskje kan hjelpe? men den må helt sikkert moddes, men visst en må det så har det jo ikke noe å si om man må ta vekk 2 eller 12cm.....

 

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kan sikkert få den ferdig laget te golf3, for den eg hadde var ikke lappet for å sei det slik... Har desverre ikke bilde av den...

 

Meinte ikke at den va te vr6, berre at da laget plass te å klistra på bokstaver, for eks 1,8, Gti osv....

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av lippa eg hadde, den er litt moda på for å passe denne bilen:)

 

Tenkte den va lik den det er bilda av i begynnelsen men det va den ikke, men nesten da babyhmm?

main_1039966077436a45348b045.jpg

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår