kosbært Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 DOH!!! jeg klarte og knekke nøkkelen til døra i låsen.. hva gjør jeg.. jeg får kjørt,for har annen nøkkel i tenninga.. noen som vet hvor mye det koster og få ford til og nappe ut delen inne i låsen og evt svi opp ny nøkkel... eller har tips om hva annet jeg kan gjøre... vil holde kostnaden på et minimum.. men MÅ ha låsemulighet :/ :) Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 DOH!!! jeg klarte og knekke nøkkelen til døra i låsen.. hva gjør jeg.. jeg får kjørt,for har annen nøkkel i tenninga..noen som vet hvor mye det koster og få ford til og nappe ut delen inne i låsen og evt svi opp ny nøkkel... eller har tips om hva annet jeg kan gjøre... vil holde kostnaden på et minimum.. men MÅ ha låsemulighet :/ :) Den delen inne i låsen får du sikkert til og pirke ut med noe rart hvis du holder på en stund, jeg dro til en butikk som heter snapp service på lørenskog storsenter og fikk kopiert en nøkkel..d kostet ikke mer enn 250kr... Snapp Service Tlf: 67905013 Gamleveien 88 1476 Rasta Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 En eller annen låsebutikk i trondheim skulle ha 200kr pr fordnøkkel. 200-250 er dyrt nok for en liten nøkkel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 En eller annen låsebutikk i trondheim skulle ha 200kr pr fordnøkkel. 200-250 er dyrt nok for en liten nøkkel hahaha jeg gikk på jernia jeg.. de tok 60,- for og ta ut nøkkelbiten og lage ny nøkkel :P niiice :D Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg