ZpeTTeT Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Jaja, ZpeTTet.Felgene er stygge, men det er faktisk MOMO, tru det eller ei. Hadde faktisk slike kapsler på Primeran min,Hehe. MOMO eller ikke, hadde aldri verden kjøpt dem :p Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Nå har det seg slik at jeg faktisk anbefalte han som skulle ha bilen å kjøpe for 8k uten ATS felgene,fordi at bilen skulle omlakkeres og få nytt interiør uansett. Hva kjøper og bror din har diskutert etter det kan ikke jeg stå for. Nå var vel ikke du den første med ATS Cup på Golf. Hadde det på min første Golf, for 12 år siden, så ideen er nok fra den tiden. Nå raserer vi tråden med off topic her, så jeg trekker meg tilbake, så kan vi heller fortsette på PM. Arti med litt diskusjon. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Nå har det seg slik at jeg faktisk anbefalte han som skulle ha bilen å kjøpe for 8k uten ATS felgene,fordi at bilen skulle omlakkeres og få nytt interiør uansett.Hva kjøper og bror din har diskutert etter det kan ikke jeg stå for. Nå var vel ikke du den første med ATS Cup på Golf. Hadde det på min første Golf, for 12 år siden, så ideen er nok fra den tiden. Nå raserer vi tråden med off topic her, så jeg trekker meg tilbake, så kan vi heller fortsette på PM. Arti med litt diskusjon. jess.. PM sendt.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 har vurdert å kjøpe en gti 16v. problemet er at det er en ubetalt årsavgift fra 05, og div små betalinger som må betales. kjøper jeg denne, vil da de regningene bli overført til meg?dessuten er toppakningen gåen.. noe å satse på? på forhånd takk:) Registrert eier per 1. januar er ansvarlig for at årsavgiften blir betalt. Dersom bilen blir solgt i løpet av året, blir både ny og gammel eier ansvarlig for at denne avgiften betales. Så svaret på spørsmålet ditt er ja. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg