Einserfreak Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Har et sett Porsche felger til overs. De er i dim 7x16, og har mye innpress! Tror det er 60 ettellerannet. De er org høyglanspolert, og i god stand. Disse er perfekt for golf prosjektet eller lignende. Send en sms, så får du bilde i retur. Prisen er 5000.-. Ferdig prutet grinchy Tlf er 90116808:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Det er vel ET 65 som er vanlig på 928 ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Du har så rett så rett min venn :pray Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Har forresten 3 stk sånne som du har til overs;) Lyst på reservehjul? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Hallo! Har du ett bilde? Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Venter på bilder av deg eg. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Tror ikke Einserfreak er her inne så ofte. Tipper de ser slik ut de han selger Ellers er de tre han snakker om like de jeg har på min. Kongefelger alle sammen. LØP og KJØP Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Jepp, de ser slik ut som de øverste ja, men en tomme smalere:) Men de nederste selges ikke til hvem som helst :bump Kan jo ikke ha noe av at alle har samme som oss! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Ser nå at de på den svarte poloen er 8-16 ja. Cult Winterräder clubben er en eksklusiv klubb ja. har prøvd å legge ut mine for salg, men er tydligvis ingen som er "in the know" her....lol Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Hei! Hvor får man kjøpt sånne adaptere for 5xporche til 4x100? Har sett at du har det polo classic ,men hvor er de kjøpt .Og sist ,men ikke minst, Pris(på adapterne)! Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 kjøpte mine hos Cult-Society, kostet rundt 3 lapper. Jeg kjøpte 35 og 45 mm tykke. du klarer deg nok med 4 stk 30mm, så det blir litt billigere Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 er disse solgt eller? Hvordan vil innpresset her passe en corrado? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 er disse solgt eller?Hvordan vil innpresset her passe en corrado? Du får det innpresset du vil, du må nemlig ha adaptere Minste adapteren du får er 25, noe som gir ET40 Skal du være forsiktig går du for 30mm som gir ET35 ville kanskje ha gått for 35 foran og 40 bak Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Er intr. Prøvd å ringe deg men det gikk dårlig. Send meg bilder på jim.oktner@hotmail.com På forhånd takk. Mvh Jim Øktner Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg