olve Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Hei! Driver å kikker etter bil for øyeblikket... Så kom jeg plutselig over denne og ble helt forelsket: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=969612 Noen som har erfaringer med disse? Peiling på om de er driftsikre? Hvilken motor står i de? Dyre å forsikre, osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Er sikkert en 1200s, 1.2 med 60 hester. Så vidt meg bekjent er de driftssikre biler, og hvis det stemmer at det ikke er rust, og du har råd til den, så ville jeg kjøpt den om jeg var deg :D Tror de er sånn passe fornuftige å forsikre Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olve Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Utrolig nydelig var den! Men er det bare meg, eller hadde den gått veldig lite? Og er det stereo i disse bilene, eventuelt mye pes å innstallere stereo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Nydelig. Men jeg mener å huske at det var denne som kræsja? :( Edit: Jepp med en motorsykkel : http://www.opelmotorsport.com/forum2/viewtopic.php?t=29213 Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olve Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Har du hørt det? Hvordan i all verden kan du vite sånt? Men er det noen som vet noe om stereo-spørsmålet mitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Se over. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olve Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Aaaah! Dritt!' jaja.. Takk for at du sa ifra! Edit: Måtte bare få sagt at folk må lære seg å stenge salgs-annonser når de ikke lenger er aktuelle... Velvel! Jeg får finne meg en annen bil da! Bare sleng inn tips hvis dere har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Bare hyggelig. Trist å se kadett c vrak :( Du finner sikkert en annen. ;) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 det er ikke den i anonnsa som det var bilde av som var kræsja på omc forumet da. to forskjellige biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 jeg lurte litt på den der selv..den han skal selge har han sett sammen av delebilene han kjøpte når han skulle restaurere en annen kadett han hadde..så ut som en grei bil det der..veteran neste år også.. Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Er ikke samme bil på annonsen som den kræsja.. Eller, det kan hende det er samma bil, men at den er gjenoppbygd.. For den kræsja har de gamle lyktene, og den til salgs har de nye ;) Attention folkens :D Ang. anlegg så kan jeg ikke si det sikkert før om et par dager, må se en in real life for å si det sikkert, er så lenge siden sist jeg så på en ;) Tror ikke det er så mye pes.. sombrero Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 forskjellig reg nummer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hmm var gamle fronten ja. Så alt det på omc er bare kødd det da? :D Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Les litt nøye, fyrn som linka den kræsja sa det var kjekt å ha en sånn, tror han mente det var kjekt å ha en Kadett C som så slik ut ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona B 16V Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 jepp det er ikke samme bilene! Bilen står på tunet mitt no.. En kompis som skal ha den. Kommer sikkert info om bilen på http://www.jma.no etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg