Phantom Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Vurderer å selge Coupeen PRISEN ER 118000 Fakta om bilen 94 mod (turbo 16v ble prod fra 94-96) Km stand 71000 Servicehefte Nylig montert Defa alarm Tectylert Aircondition Skinn Nye bærearmer og en regreim osv på 56000 Chippet (skal visstnok være rundt 225hk, 195 orig)(kvittering medfl.) Kn filter Remus Sentrallås El. vinduer 17" alu sommer 16" alu vinter Bilen er en herlig bil men kjøres for lite til at det kan rettferdiggjøres å ha den, går som en kule, er kul og når du får forsikringsregningen har du råd til å kjøpe deg noe kult.. Betaler 6k med delkasko, fører under 24, 20% bonus. Bildene er heller dårlige og vil bli byttet ut etter hvert. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Bumpibump Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Sommer kommer sommer kommer! 125000 med noe stereo Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Folk er visst redde for å kjøpe en Fiat... Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Ny pris 118k uten stereo v hurtig avgjørelse, sommeren er på tur ! Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Off.. denne bilen her frister litt.. hehe Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Off.. denne bilen her frister litt.. hehe Løp og kjøp :) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hadde jeg hatt muligheten til å kjøpe den hadde jeg gjort det. Så linjelekker bil skal du lete lenge etter. Beklager bump, men måtte bare bemerke. Elsker denne bilen. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hadde jeg hatt muligheten til å kjøpe den hadde jeg gjort det. Så linjelekker bil skal du lete lenge etter. Beklager bump, men måtte bare bemerke. Elsker denne bilen. :) Ja er en lekker bil.. og en av få biler med rundt 200hk som ikke koster en fantasillion å forsikre.. Skulle gjerne ha beholdt bilen, men reiseplaner/evt flytting samt overtakelse av andel av leilighet kostet sitt... Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Boooooink Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Bud vil bli vurdert, skal flytte så haster Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Februar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 100 000kr. 200hk orginalt? eller er 150hk orginalt? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 Ligger to salgstråder her på forumet, skal slette denne i alle fall. 200hk originalt. 100k er ikke en gang i nærheten, se i prosjekttråden min som nå er i signaturen min. Bilen er nettopp hellakkert og masse snacks på vei. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg