BBS_RS Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Noen her som har gjort det,husker jeg fant et koblingskjema en plass på nettet men husker ikke helt hvor og hvordan... Trenger jeg komplett visker/kjøre comp. brytere også eller? Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Noen her som har gjort det,husker jeg fant et koblingskjema en plass på nettet men husker ikke helt hvor og hvordan...Trenger jeg komplett visker/kjøre comp. brytere også eller? Må sette i golf 2 dashbord. Ledningene er jo ikke lik så du må få tak i koblings skjemaet. Hvorfor vil du ha g60 speedo i da? Er jo omtrent likt til vanlig golf 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Må sette i golf 2 dashbord. Ledningene er jo ikke lik så du må få tak i koblings skjemaet. Hvorfor vil du ha g60 speedo i da? Er jo omtrent likt til vanlig golf 2. hvorfor trenger jeg golf 2 dash tør jeg spørre? instrumentet er jo likt utforma som på mk1 gti da..eneste jeg trenger å vite er hvor ledningene skal... Vet ikke helt om jeg skal bruke MFA eller ikke Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg