vwgolfahs Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 men hva skjedde med audien??solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 hadde du 6000k / 8000k på audien?xenon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 men hva skjedde med audien??solgt? Nei den står pent parkert i garagen :) venter på en oppgradering den, men først Golf :) PS er 6000k begge kita på Audien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 javel ja..sinnsyk pen audi=)det skal du ha..men skjer med den nå?solgt pga golfen?eller skal du ha den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 javel ja..sinnsyk pen audi=)det skal du ha..men skjer med den nå?solgt pga golfen?eller skal du ha den? Jo takk :) Den skal jeg ikke selge med det første, skal bygges om etter at Golfen(e) er ferdig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 bygges ok igjen ja??hehe..ikke helt fornøyd med den?sånn er det jo alltid..man kan egentlig bygge og bygge til du absolut ikke har noen flere vrier og bygge på=) men den er fet da,det skal du ha=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 er det ikke akuratt sånn de har gjort på dørhåndtakene på demo bilen til rockford fosgate da? mener jeg leste det å at de i samma artikelen skrev at dette ble nok kopiert mye i etter tid.. hehe ironisk nok. Men tøft prosjekt du har da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 er det ikke akuratt sånn de har gjort på dørhåndtakene på demo bilen til rockford fosgate da? mener jeg leste det å at de i samma artikelen skrev at dette ble nok kopiert mye i etter tid.. hehe ironisk nok. Men tøft prosjekt du har da :) er ikke akkurat slik som fosgate bilen, men skal jo godt gjøres at man ikke henter inspirasjon/kopierer fra andre. men gjør nu det noe? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Skal bryte meg løs med dremelen en dag og lage noe litt annet enn det dere har mekka en dag da.. :) Kan jo ikke være to biler i lofoten med samme custom dørhåndtak.. Ikke så veldig custom lengre da ;) Skal dere foresten bestille inn nytt "ørkenbrett"? Det som er under motoren.. Mitt knakk av i vinter og trenger nytt Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 er ikke akkurat slik som fosgate bilen, men skal jo godt gjøres at man ikke henter inspirasjon/kopierer fra andre.men gjør nu det noe? :) Nei da var ikke ment som noe negativt, syns bare det var litt komisk me tanke på det som stod i artikelen derfor jeg nevnte det. Blir skikkelig heftig detta her gitt. Er moro å følge med på andre sine prosjekt når det nærmeste man kjem prosjekt selv er å klargjøre bilen for eu godkjenning hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Den blir fet denne, trodde jeg hadde sett alt når det jalt golf styling, men nå var det noe nytt.. og jeg tror dette blir drit FETT Hvor store var de krom felgene? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Den blir fet denne, trodde jeg hadde sett alt når det jalt golf styling, men nå var det noe nytt.. og jeg tror dette blir drit FETT Hvor store var de krom felgene? de er 20" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 ja det så slik ut.. men var ikke sikker.. :drive2 Når tror du at du er ferdig? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 ja det så slik ut.. men var ikke sikker.. :drive2 Når tror du at du er ferdig? Vi håper å ha den på veien til sommeren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Skal dere foresten bestille inn nytt "ørkenbrett"? Det som er under motoren.. Mitt knakk av i vinter og trenger nytt Vil tro det må gjøres, er Erik som er innkjøps sjef på orginal deler så skal høre med han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg