krewiik Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 hehe nei holder sikkert, men all erfaring fra både meg å Gutta på Spesial lakkering tilsier at det ikke vil holde til våre krav.. ja han erik sa te mæ att det ville sprekke fort men... det holder nu enda:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 stemmer det :)og her skal det plast sveises. tenkte først å bruke GTI 2002 jubileums utgave leppe foran, men bare leppa kostet 5500 kr!! Alternativt, kan dere jo kjøpe sånn jeg hadde på den gamle min i starten? Tilhører det orginale stylingsettet til Golf IV.. Koster rundt 3500,-.. Til nærmet lik Anni GTi leppa, bare litt mindre åpning i midten.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Sinnsykt fett prosjekt, gleder meg til å se slutten på dette! :D Btw, mulig noen har nevnt dette, men er det ikke mulig å stjele en B fra et Bora-emblem, fjerne G-en på Golf-emblemet og sette B-en der, slik at det blir Bolf? Hadde vært utrolig stilig! kiddie Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Ja det var stivt du! hehe.. Kjøp no kopi i ABS, holder det da.. :) den fins ikke i kopi! hva gjør dere med luft rommet på baklukeutbyggen? det skal taes hull i underkant, der skal det prøytes inn voks.. hullene vil fungere som ventilasjon/drenering Alternativt, kan dere jo kjøpe sånn jeg hadde på den gamle min i starten? Tilhører det orginale stylingsettet til Golf IV.. Koster rundt 3500,-.. Til nærmet lik Anni GTi leppa, bare litt mindre åpning i midten.. ja det er vel Votex som lager den leppa, vi har den til vurdering :) Sinnsykt fett prosjekt, gleder meg til å se slutten på dette! Btw, mulig noen har nevnt dette, men er det ikke mulig å stjele en B fra et Bora-emblem, fjerne G-en på Golf-emblemet og sette B-en der, slik at det blir Bolf? Hadde vært utrolig stilig! takker :) hvis det hadde vært aktuellt med emblem å luka ja, men det skal vi ikke ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audirobban Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Konge fett prosjektyodude Ser du bruker superstyling.. er alt sammarbeid med rs-concept brutt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Hva med å ha Bolf i grillen? Eller et annet kreativt sted som ingen andre har? ;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Hva med å ha Bolf i grillen? Eller et annet kreativt sted som ingen andre har? ;) Tror ikke det nei, clean look sjønner du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Wow.... Har sitti nå og lest gjennom hele tråden. 16 sider er mye lesestoff etter 12 timer med jobbing i garasjen! Dette ser ut til å bli skikkelig bra saker! Dette er noe dere kan, ser jeg - og det er kult og lærerikt å følge med på! ;) Keep up the good work! :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 javel ja....2 hull underkant ja..hørtes smart ut...må ha noen ideer selv vettu=)...så det er hull som skal være der da?og hvordan voks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Motor rommet lakkert sort matt Prosjekt bakluke fortsetter: 15 liter polyester skal inn i bilen :) 2m x 1,4m rød alcantra 7m x 1,4m sort alcantra skal også inn tomt her gitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Blir bare mer og mer begeistret! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 akkurat sånn er bakluka mi oxo:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 din oxo??faen da..hehe...plutselig blir bakluke utbygger så populært=9hehe..jaja,men ikke alle har bad boy lke da=)jeg skal ha!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Liker ikke bakluke ytbygginga jeg :( Men det er ikke stygt heller, bare ikke min stil ! Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 javel...og det var din teori....hvis du veit hvordan en bil skal bygges så vet man oxo at bakluke utbygger ser GROMT ut=)rett og slett!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg