ekkoj Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Kollevold leverer Goodridge, men settet med 6 slanger står ikke i lista deres.Har prøvd flere ganger å sende mail til dem med forespørsel om pris på dette kittet, men får ikke svar fra dem, så etter 6mnd og sikker 10 mailer gidder jeg ikke mere. VIRKER IKKE SOM DEM ER INTRESSERT I Å SELGE. Bestiller heller fra USA. Delenr på kittet er vw0400-6 hvis noen andre vil prøve å få pris på Kollevold. Tipper de hjelper deg om du ringer... Er ganske hektisk det ute til tider... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 har handlet litt fra kollevold før, det funker greitt så lenge man ringer dem, da har de kort lev tid osv..men prøvde nylig å sende en forespørsel på mail,(black diamond og ferrodo) fikk heller ingen svar..slikt er irriterende..blir enda noen uker til eg begynner å montere dette, motoren skal justeres 100% på verksted nå kommende uke. får bare kjøre med de jallabremsene foreløpig. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf1GTI18 Skrevet August 6, 2014 Rapporter Share Skrevet August 6, 2014 Lenge siden denne tråden ble laget men prøver like vell:p noen som har noen bilder evt instruks på hvordan mann bygger om fra trommel til skive brems bake?:p har en 83mod GTI :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_nor Skrevet August 25, 2014 Rapporter Share Skrevet August 25, 2014 Her :) Skal bruke golf 4 bakskiver på min golf 1 gti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg