CorollaGT Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Ja, har du en motor til salgs da? I normal forfattning.. :lol CorollaGT Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Ikke en DX, hvis det var det du mener. Har en 1,6GTI (som i og for seg vil være et skritt tilbake i forhold til den du allerede har). Men heldigvis nærmer det seg tid for årsavgiftforfall, så det bør være gode muligheter for at den dukker opp en Einser eller G2 GTI hos din lokale høgger i nær framtid. Lier bilopphugging pleier å ha bra utvalg av slikt (selv om det er ei stund siden jeg var der sist). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Har en 1,6 GTI tilgjengelig. Men kan jo ikke sette inn det. Ja, enig at det ikke bør være noe problem å få tak i en. Høgger'n i Lier er en artig skrue! Han har sikkert. Men da vet man jo veldig lite om forfattning. Var derfor jeg spurte egentlig. CorollaGT Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Har en 1,6 GTI tilgjengelig. Men kan jo ikke sette inn det. Ja, enig at det ikke bør være noe problem å få tak i en. Høgger'n i Lier er en artig skrue! Han har sikkert. Men da vet man jo veldig lite om forfattning. Var derfor jeg spurte egentlig. CorollaGT Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg