Gjest 426hemi Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Takk takk! Hvordan står det til med Scirocco-einsern? Er det noe igjen etter at salt og snø har fått herje den i vinter? Fine steder å lete er blocket.se og ebay.de Men er prisen viktig så blir det vanskelig. Hvertfall hvis du skal ha noen som ikke er kantkjørte og stygge, mangler senterlokk osv... Nå, nå, ikke überdriv dette her a... Har ikke kjørt den mer enn tilsammen 10 ganger tenker jeg, etter at saltingen har begynt. Er liksom ikke vinterbilen nr 1 for å si det sånn. Er masse igjen av 74 sciroccon veit du, har sveiset litt mer rust bakerst, og skal prøve å fikse litt til på den før jeg skal selge den. Mulig jeg lakkerer den i "kanari-gul", den er jo sonnen gelb eller hva du kalte det originalt. Nå skal jeg registrere Audi 90 quattron, så da blir det enklere å råne litt skikkelig. Kanskje vi snakkes ved en eller annen (kjøre-ute-på-kvelden)-anledning... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Ettersom Dingle er BBS knugen tenker jeg han kjøper de selv ;) Hehe, joa..kan jo skjønne det. Men man kommer hvertfall ikke noen vei uten å spørre! :lol CorollaGT Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 En liten oppdatering igjen... Skulle idag en liten tur på Værste for å sjekke hva som var galt med forstillingen. Viste seg å være en knekt fjær foran, et gåent fjærbeinslager og to fjærskåler bak som var nesten rustet bort. Så da var det bare en ting å gjøre... På med gewinden! Ble litt for lavt for denne årstiden så det blir nok mest Alfa frem til snøen forsvinner. Hadde desverre ikke med meg kamera, men skal ta et par bilder imorgen. Kan også legge til at et sett BBS-er er levert til lakkering og skal være klare om en ukes tid :D Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 En liten oppdatering igjen... Skulle idag en liten tur på Værste for å sjekke hva som var galt med forstillingen. Viste seg å være en knekt fjær foran, et gåent fjærbeinslager og to fjærskåler bak som var nesten rustet bort. Så da var det bare en ting å gjøre... På med gewinden! Ble litt for lavt for denne årstiden så det blir nok mest Alfa frem til snøen forsvinner. Hadde desverre ikke med meg kamera, men skal ta et par bilder imorgen. Kan også legge til at et sett BBS-er er levert til lakkering og skal være klare om en ukes tid :D Genialt, nå har du beige jetta og beige golf :) Golfen så jo meget bra ut i lakken på bildene! Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Genialt, nå har du beige jetta og beige golf :) Golfen så jo meget bra ut i lakken på bildene! Yes! Håper på å få tatt noen kule bilder med både gewinde og BBS-er på begge bilene til sommern. Golfen er ganske bra i lakken. Litt lakkrust et par steder, men dette lar seg fikse :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 :D Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 :D Nice! :mat Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Dette blir bra! Har du polert dørkamene\bagasjerommet på denne bilen også? Nesten samme vinter stuk som Boser Onkal (men du mangler grillvarmen eller hva jeg skal kalle bh`en han har på grillen...) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Da var BBS-ene tilbake fra lakk. Veldig fornøyd med resultatet, men varmen har ødelagt senterlokkene mine :( De er blitt rimelig skjeve. Får ta det med firmaet som gjorde jobben imorgen. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Ah, dette blir heftig! :D Samme farge som min og :) Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 nice felger. Denne bilen hadde blitt fet med kromlister i grillen og på fangeren, semi-oldschool :) Nok en gang, kjempefin bil du har :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 nice felger. Denne bilen hadde blitt fet med kromlister i grillen og på fangeren, semi-oldschool :) Nok en gang, kjempefin bil du har :) Kommer nok til å beholde de sorte fangerne og grillen. Trives godt med den sånn som den er. Plastfangere med kromlist er heller ikke så lett å komme over og det er grenser for hvor mye arbeid man legger i en bil man skal ha i 3-4 mnd. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Så en identisk lik golf på eriks, blank i lakken og beige, med rust på samma steder som din. Glemte å sjekke om det var automat, men regner med du har golfen din enda? (ble litt nervøs, ettersom denne også så ut som nypolert :eek: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Så en identisk lik golf på eriks, blank i lakken og beige, med rust på samma steder som din.Glemte å sjekke om det var automat, men regner med du har golfen din enda? (ble litt nervøs, ettersom denne også så ut som nypolert :eek: ) Golfen har ikke gått på Eriks enda. Lever i beste velgående og brukes daglig som plog :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Golfen har ikke gått på Eriks enda. Lever i beste velgående og brukes daglig som plog :) Har ikke du parkert den her da??? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg