Dinglevims Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 En liten oppdatering... Hadde litt problemer med den da jeg fikk den, men ny forgasser, tennplugger, luftfilter og olje/oljefilter gjorde underverker. Bilen går nå helt som den skal og alt fungerer 100%. Bare eksoslekasjen igjen. Har også fått polert den. Gleder meg skikkelig til å få på gewinde og BBS-er nå :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 looking good kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Bra vi fikk resirkulert gasser'n da ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 ser virkelig bra ut dette, med tanke på rust. Den får du bevare godt :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Må jo vise hvor bilen hører hjemme. Takk igjen til ManiaCoupe for de fine merkene :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 fet sticker :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Ble fint det der ja! Tror jeg venter til etter EU kontrollen med å feste på mitt merke på auTomaten.. Gleder meg til å ha en liten "automatic challenge" med deg til sommern. Die aller vaerste stiller sterkt i klassen "automat" denne sesongen! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 OOOHHHHH.... Får ha gratulerer med ny bil ja. Lett å bli smittet her. Golf 1 er jo en søt bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Supersport-pils som følger med her eller???;) Grattis med ny bil :afro Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Ser at du er BBS RS kongen...hvor finner jeg slike? Jeg er student for tiden, så prisen er også viktig... CorollaGT Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 OOOHHHHH....Får ha gratulerer med ny bil ja. Lett å bli smittet her. Golf 1 er jo en søt bil. Takk takk! Hvordan står det til med Scirocco-einsern? Er det noe igjen etter at salt og snø har fått herje den i vinter? Ser at du er BBS RS kongen...hvor finner jeg slike? Jeg er student for tiden, så prisen er også viktig... CorollaGT Fine steder å lete er blocket.se og ebay.de Men er prisen viktig så blir det vanskelig. Hvertfall hvis du skal ha noen som ikke er kantkjørte og stygge, mangler senterlokk osv... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Okidoki! Da er det notert... kommer du over noen til en grei penge så si ifra hvis du gidder. Gjør ikke så mye om de er litt "shabby". CorollaGT Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Okidoki! Da er det notert... kommer du over noen til en grei penge så si ifra hvis du gidder. Gjør ikke så mye om de er litt "shabby". CorollaGT Ettersom Dingle er BBS knugen tenker jeg han kjøper de selv ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Ettersom Dingle er BBS knugen tenker jeg han kjøper de selv ;) Det stemmer. Kan aldri få for mange BBS-er :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Det stemmer. Kan aldri få for mange BBS-er :) hehe, stemmer jo det :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg