Gå til innhold

Mazda B2600

Ranger emnet


JayCee

Anbefalte innlegg

Foran er det bare å dra ut og vri torsjonstavene, og bak finner du sikkert senkeklosser. Er som regel billigere å senke en slik konfigurasjon enn en med fjærer.

Vet ikke hvordan utvalget er innen det området, så klossene bak må du kanskje lage selv.

Men er ikke dette feil vei å føre en pick-up da?

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jeg får høre det fra de fleste, men da jeg så denne så ombestemte jeg meg:

 

http://www.relaxed-atmosphere.com/ridephotos/clubs/11/showfest86_tn.jpg

 

Det er selvfølgelig umulig og kjøre en så extremt senket bil, men selve biltypen blir sinnsyk rå med litt senking, styling, felger + litt feit lakk.

Og siden jeg kjenner folk som kan gjøre dette billig for meg

(untatt felgene og senkinga) så tror jeg at jeg velger denne veien :-)

 

 

Her er flere slike feite biler:

http://www.cardomain.com/MakeModel/Mazda/B-Series

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med B2000 og opp er iallefall at de ikke gjør stort annet enn å ruste, spesielt i rammen.

 

Vi hadde en '87 B2000 for noen år siden, først datt hengerfestet av. (ikke når den ble brukt flittig til tilhengerkjøring, men bare sånn plutselig..hehe) Det endte med at bilen faktisk knakk i to i skillet mellom lasteplan og førerhus. Hadde nettopp fylt opp et lass sand og var på vei hjem da den plutselig ble litt skjev..

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår