|Massern| Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jepp, er garantert lettere å finne et verksted som retter felgene for deg, enn at du skal lete rundt etter 2 nye/brukte:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 har hørt det er dyrt og rette da:( men, om du har gjort det før so vet du det sikkert bedre enn meg!:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Rettelse. Har ikke gjort det før, men la om dekk på noen felger jeg hadde før, og da anbefalt de meg å rette felgene, også sa de at de fikk maskin/verktøy for å gjøre dette om ei stund, og mener å huske at prisen var 4-600 kr pr felg:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 aha.. ok!:P jeg får se da vettu:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 hehe.. =pnaij, er ikke det.. topp pakninga er gåen, og forgasseren er fucka!! blir motor bytte på FREDAG!! :D haha! er så masse styr med golfene ;P når d er noe slikt som skjer med en TOYOTA så er det bare å "gå det av" så fønker alt som det skal... :D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 hehe.. men golf er gull nor det funker da! ;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 så lenge det varer ja.. :D *mobbe* Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 jepp! :) må lide for skjønnheten;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 ingen som vet? har montert ny subb i bilen no!:) cerwin vega stroker 18"! :) blir ny forsterker etterkvart! muligens helix blue! største svineriet!:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 18" sub? damn :D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 jess. :D bilder kommer:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Tok meg friheten: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 aha.. takk!:) skal "bygge" om litt, fjerne kablene osv! kansje ordne til noe fra kasse til de deksla på sia! sånn at man ikke ser rett ned bak hjul kassa der:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Tok meg friheten: blir ikke akkurat plass til bagasje her nei :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 skal med bagasje da? :P har jo baksete:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg