Reset Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hehe.. henger de vell baki bilen! :) varm wonderbaum lukter fy:S Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Uno Racing Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 ka fasken... ka slags bil e d dær? ligna på en græssklipperfatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hehehehehe.... idiot! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Uno Racing Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 slapp a du kødd bare me ole:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 ka fasken... ka slags bil e d dær? ligna på en græssklipperfatality haha.. :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 jeg prøvde golfen i dag.. det er noe rart.. Den fusker på tung belastning! er det noen som vet hva det kan vare? jeg gir på(fusker) slipper gassen litt, sånn at den får mindre turtall, da går den som en klokke! gir jeg på litt, bynner den og fuske som faen igjenn!! :S Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 ingen som vet? jaja, like så grett.. blir ny motor... Topp pakninga har strøket med igjenn! jeg gidder ikke og skru mer på den motoren, aldri vært god siden den kom på øya! så, ny blir det! først og fremst... blir anna motor senere sikkert! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 @cleanvw: kanskje han fyren bare bytta ut hele bakstillinga med gti ? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 er det noen som vet hva de felgene hetere? :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 jeg prøvde golfen i dag.. det er noe rart.. Den fusker på tung belastning! er det noen som vet hva det kan vare?jeg gir på(fusker) slipper gassen litt, sånn at den får mindre turtall, da går den som en klokke! gir jeg på litt, bynner den og fuske som faen igjenn!! :S er vel bare en fase etter den tunge belastinga... den lille 1,6 rollaen min hadde 8 russ inni seg (7+meg), og etter den turen ble bilen helt rar... varm, lukta stygt fra motoren, og en rar metallyd oppstod, men etter noen timer var den tilbake til det vanlige igjen =) men den ble voldtatt av fartsdumper på veien ned til byen med russen i...babyhmm? Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 hehe.. =p naij, er ikke det.. topp pakninga er gåen, og forgasseren er fucka!! blir motor bytte på FREDAG!! :D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 blir bra med motor bytte vettu, men så kan du vel gjøre noe fint no mens du har ute motoren? begynne å cleane motorrom?:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 er det noen som vet hva de felgene hetere? :) prøvde å søke på hjemmesidene, men det er nok en felgmodell som har gått ut dessverre.. må prøve å finne noen som har samme felga eventuelt da :p Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 jeg tror ikke det er woltrace.. han jeg kjøpte den med sa det var noe han bare kjøpte og satt i for at det ikke skulle vare ett svart hull! :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 blir bra med motor bytte vettu, men så kan du vel gjøre noe fint no mens du har ute motoren? begynne å cleane motorrom?:D hehe, jo, d går an! :) men motoren blir ikke lange ria ute!:P blir rett ut med gamle og rett inn med nye:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg