Reset Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 jeg har ikke det... men den går bra lell.. kompiss av meg var helt overaskett!! men ,minuset var at den fusket pga coilen.. overslag!! :/ Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 jeg har en golf gl.. originalt GTI interiør, ingen takluke.. har 1.8 monojet (66kw 142nm) ... går greit nok ja.. men like vel... hos møller er bilen regga som en 1.8 sport.. men i vognkort og på bilen står det gl (chassinr tilsier også GL).. såh.. jaja uansett.. skal ikke gå så mye bedre enn en gasser.. 2E2 gasser: 66kw, 145nm v/3300 monojetronic: 66kw, 142nm v/3000 ... ikke store forskjellen men dog Hmm snåle greier.. Uansett var ikke meningen å krangle på det eller noe sant, ville bare fortelle hvordan min oppfatning på det var.. jaja Det jeg mente med gikk bedre var en kompis som hadde hatt 190+- med sin golf som er en gasser og han hadde hatt rett over 200 med en injection. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 kansje anna dreving!:p skal vell bygge om i sommer om jeg får råa! :) får vell brembo skivene over helga! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 folke slipper vartfall og rakke ned på sport`en da!:p for og si det sånn! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 fin bil btw.. glemte helt av og si det :) blir nok bra til slutt! golf er golf karosseri messig :) sletta unna en del av postene jeg.. blei litt mye OT egentlig.. men irriterende at det ligger igjen "småposter" som viser at jeg har sletta dem.. anbefaler andre og slette sine poster som det ble en del OT i og! for ikke å ødelegge tråden til stakkars Reset Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 hehe.. takk.. :) hva er en spindel for noe? i sammenheng med kaliptere! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Sånn, usaklige poster slettet! Hehe. Fin Golf ja. Ser ut som du har ganske lik farge som meg, men mulig bilden lyver litt også. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 hehe.. takk.. :)hva er en spindel for noe? i sammenheng med kaliptere! spindel er den saken caliperen festes til.. samt skiva osv! den delen som festes mellom bærebru, svingarm og demper ang fargen, ser ut som fargen på min gamle egentlig.. en slags mørk grå.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Fargen min er svart, men skifter over i mørke grå på en måte. Og i riktig lys så blir den sånn mørkegrønn liknende. Har aldri sett lik farge på Golf 2 som jeg kan huske. Derfor lurte jeg på om kanskje selveste Reset hadde lik farge? Hmmm. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 hehe.. :P jeg vet egentli ikke.. den er svart hos meg og.. men når man ser fra forskjellige vinkler skifter fargen seg... hmm.. har lyst og lakkere da.. men blir dyrt.. da blir det hels steike svart! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 http://home.no.net/housey/golf ... gammeln... ser lik ut Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 hehe.. oki.. sikkert noe alla det samme!:p Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Ser at du har satt inn trimkam:) åssen typer var dette hvor mye løft valgte du? Merket du noe bedre drag eller var det bare "slurete" tomgang? Ble mye spørsmål det her, men vurdere kvassere kammer selv så setter pris på å høre andres erfaringer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 har alltid vore på!:P har ikke vist det bare:p Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 jeg skal til og plane toppen på golfen min.. men jeg har ett spørsmål, er det vippearm overføring mellom kam og ventiler? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg