Gå til innhold

Lite "Comeback" i EMMA. Hvem vet?

Ranger emnet


Coustig

Anbefalte innlegg

Hadde ett lite oppgjør med meg selv og helsa i 2003., som ble mitt siste år i NASCA/EMMA. Kan sies mye om hvorfor jeg ble lei, men det var da., og har nå valgt å legge dette bak meg. Er nå litt hissig på kanskje ett lite "comeback". Har nå planer om ett bygge i en 96 Peugeot 306 Cabriolet.

 

Det har kommet så langt som att følgende er kjøpt inn:

 

Pioneer P9 og boks

1 x Genesis four channel

2 x Genesis Dual mono

6,5" , 4" og diskanter i X serie Alpine

2 x 10" i R serie Alpine.

 

Både spiller og forsterkere er kjøp "litt brukt".

Mens høytalere er handlet hos Jo Inge på Bilradiohuset,Kongsvinger. Dette er en butikk som har skjønt hvor viktig det er med service og kan anbefales på det sterkeste.

 

Bilen er nå begynt å ribbet ned, klar for demping, dette kommer det bilder av etterhvert.

 

Morro og være i gang igjen.

 

Mvh

Stig Indgjerdingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå vært oppe hos Anders etter 18kg dempemasse og litt plast. Ble også handla en "fet" Stinger PRO 1,2 F kondis med i samme slengen. Er ikke lett å holde igjen når det flyter av "godis" rundt deg.

 

Så nå er det bare å brette opp armene.......

 

Skal legge ut info og bilder etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis resultatet blir som ønsket eller bedre, kommer jeg til å stille i EMMA., Håper også den kan bli klar slik att det kan bli en sjanse for å kvalifisere seg for finalen i 2006. Litt spent på klasse inndelingen, men antagelig Amatør 600W., eller kanskje være gal å stille i PRO 600W bare for å få noen plasseringer i PRO klassen på rullebladet før man går av med pensjon...he,he..

 

Mvh Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cossie Power: Ja, så det nå., delte Amatør klassen på Amatør 600W når det kom over 10 Amatør biler vel?, men dette er vel skjelden., var i hvertfall det i "gamle dager".

 

Hei Kenneth!

 

Ja, mulig jeg menger meg med litt igjen. Blir vel langt bak i kjøle vannet ditt denne gangen nå da men....He,he....Volvoen begynner å bli skikkelig fin.

 

Snakkes....

 

Mvh Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ja jeg håper det., har aldri brukt genesis før selv, men undersøkt endel rundt og tilslutt blitt enig med meg selv om att det er det som skal prøves denne gangen.

 

Kommer snart litt bilder av starten på bygget.,må først få lastet ned bildene inn på maskinen min og sliter litt med programvaren. Har nå plukket ned bilen innvendig slik att det kan gåes i gang med dempingen. Har nå nesten bestemt alt hvordan det skal bygges., DET KOMMER TIL Å GÅ MED MYE GLASSFIBER OG PLAST JA...........Nytt dashbord som jeg etterhvert er blitt enig med meg selv om att skal inneholde både 6,5", 4" og diskantene i X serie Alpine. Bygger også inn Pioneer P9,en foran fører i dash + 7" skjerm foran passasjeren i dashen. Dørene blir da ikke inneholden noe. Sidene i baksetet kommer til å innerholde en kasse på hver side med hver sin 10" Alpine R sub med 16L trykkammerkasse. Dette tror jeg kommer til å gi ett godt trykk i den lille caben. Bagasjen kommer til å huse boksen til spilleren, alle tre forsterkerene litt strøm samt en 7" skjerm.

 

God natt.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår