Volvo-Racer Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Hallo. Jeg driver på å skifter motor i bilen min, det har stått en B200k. Har satt nedi en B21AT. Men så er det at det kommer 2 stk slanger fra bensintanken, er det andre retur eller? For b21a'en skal jo bare ha bensin inn.. så lurer jeg på om at den andre slangen bare kan strupes..? Takker for hjelp.. Mvh Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 nope du må bruke den svarte biksen som sitter på b200k motoren. bare ta slangen som går opp til gasseren på b200k å sette opp på gasseren til den nye motoren. eller så blir det for høyt trykk Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian240740 Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Den ene slangen fører bensin, og den andre er bare til luft trur jeg, e nå iværtfallj sånn på bil'n min. viss du blåser trykkluft igjenom den slangen det er montert bensin filter på, så kommer det luft og litt bensin i retur i den andre slangen. Min legg bare løsst nede ved motoren den. Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/253436-kristian-vw-golf-2-bruks-faest-bil.html Tjom Tjom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Har lest at når man har b200k motor, slepper man å legge opp returslange til bensina, vis man skal putte i fk/ft motor,.... siden det er der fra før:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg