Gå til innhold

Større twinturbo (er) ?

Ranger emnet


Fy_Fazan

Anbefalte innlegg

Skal du over 300hk må du først og fremst åpne motoren og bytte apexer og sannsynligvis porte endel. Videre må du bytte turboer som du sier Om det går med twinturbo vet eg ikkje men eg hadde absolut satset på og singelturbo konvertere motoren da. Snakk med Roger i simtechracing du så hjelper han deg sikkert.

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mighty har nettopp fått bilen sin tilbake fra Roger hos Simtech...der han har gjort alt det der.

Men vil ikke bilen gå en del bedre på lavt turtall hvis man beholder twinturbo?

Hvis man konverterer til singelturbo å har en del hk, vil ikke turboen lade før man har en del turtall...

Er dette helt feil eller er det bare vanskelig/umulig å få til?

* e36 BMW 325i (kondemnert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turboene tar MAKS 380 hk på hjula! 340 STABILE hk på hjula! Men da må du ha bytta intercooler downpipe osv osv osv osv større sprut

 

Jeg har 3" Greddy/Trust eksos og downpipe, 2 blitz filter, også er den streetportet..

 

Hvor mye hk tror du jeg har på 0.9 bar?

 

Skal få datasprut når den er kjørt inn..

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan ha godt over 300hk på julene på original motor,,

jeg kjører 0,95bar på min med åpen eksos(ingen cat osv) og større cooler,

har hørt med de på forummet i usa og de fleste mener jeg ligger over 310 på julene,

med porta motor så trenger du mindre turbotrykk for å lage samme hk,

skal du belholde sequential twinturbo oppsettet og lage masse HK så kjøp et sett BNR stage 3 oppgrederte turboer, de holder til 400hk på julene, er folk som har kjørt 10sek 402m på de;)

1992 Mazda FD3S RX7 13b

100% original rx7:P (eeeh)

1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...ja du får gjøre det:)

 

Regner med at det er snakk om RX7'en din da? :p

Men er kanskje singelturbo på den da?

 

Hadde man bare hatt masse penger kunne man nok hatt det ganske sinnsykt artig! Hørt rykter om at Jantore sin RX7 er ganske påkostet...så..penger som er tingen...

* e36 BMW 325i (kondemnert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig godt spørsmål. hehe sannsynligvis endel. Min bil har benkmålte 430hk. eg aner ikkje ka som er gjort med den men når eg finner det ut kan eg gi deg en liste.

 

det må nesten være singelturbo på din da, har du sett bremsepapirene selv eller?

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Bremsepapirene har eg sitt selv. får vell dem i posten i orginalformat en av di nermeste dagene så skal eg heller ta en kopi og legge ut til dere :)

 

jammen har du singel turbo du da thomas? syntes den så ganske orginal ut jeg men..:S kanskje jeg så syner:)

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vi snakket om før joachim :P hehe eg aner rett og slett ikkje. for allt eg vet kan det være 10 der :P eg vet nesten 0 om bilen og aner ikkje stort om kva som er gjort. håper eg får en klarhet i allt så fort papirene kommer. Har spurt dem om en detaljert liste med ting som er gjort.

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår