Sierra 4 Life Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ser ut til at det blir ihvertfall 9-10 mkIV Supra på treffet....så sjangsen for å få en shotgun-tur med Supra er nok definitivt tilstede...om man spiller kortene sine rett, that is :) Hvis du har supra, så kanjeg vel få sitte på enliten runde:) happyhappy :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Hvordan er det med bensinpåfylling? Må man forlate banen hver gang man må pumpe på gasoline? Hvor er nærmeste? Den som ligger litt nord for banen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Prisen for banekjøring dekker også inngang og utstilling. ohhh.. digg! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Nermeste bensinstasjon er like nord for banen ja, ikke langt å kjøre :) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 er nært ja men purken vet å stille seg strategisk mellom banen og bensinstasjonen for å plukke de med utslitte dekk Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ser ut til at det blir ihvertfall 9-10 mkIV Supra på treffet....så sjangsen for å få en shotgun-tur med Supra er nok definitivt tilstede...om man spiller kortene sine rett, that is :) Tro meg, får jeg sjansen for å sittwe på bare 1 runde i en supra så tar jeg den.. personlig liker jeg ikke den Top Secret supran.. supra med firermotor blir bare dumt :D får skynte meg å handle 17" fra TevoDekk så jeg kan komme med kvitteringa å smiske til meg en tur elns morro :D Kundeservice ;) (husker ikke om du hadde den tevodekk supran.. så mange å huske på hihi) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Hvis du har supra, så kanjeg vel få sitte på enliten runde:) happyhappy :pray Ingenting er umulig :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Tro meg, får jeg sjansen for å sittwe på bare 1 runde i en supra så tar jeg den.. LOL :) personlig liker jeg ikke den Top Secret supran.. supra med firermotor blir bare dumt :D Personlig så klarer jeg nesten ikke...å ikke like en Supra...men jeg har nok mer sansen for rekkeseksern som sitter i originalt jeg også :) får skynte meg å handle 17" fra TevoDekk så jeg kan komme med kvitteringa å smiske til meg en tur elns morro :D Kundeservice ;) ? (husker ikke om du hadde den tevodekk supran.. så mange å huske på hihi) Begynte å lure ett øyeblikk dær ja :D Er Bilradiospesialisten som gjelder om du skal smiske her i gården :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 hadde jeg vært supra eier hadde det vært en ære å ha en lexus eier i passasjersetet! blah Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra 4 Life Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ingenting er umulig :) Okei, hørtes meget bra ut:):pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Begynte å lure ett øyeblikk dær ja :D Er Bilradiospesialisten som gjelder om du skal smiske her i gården :D Hehehe, jaja.. begge supraene er mørk av farge.. ok da: Bilstereospesialisten rocks the mostyodude :hammer jaja.. får høre med deg eller noen suprafolk om en sittepå tur.. må jo gripe sjansen når man først er der mener jeg da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 hadde jeg vært supra eier hadde det vært en ære å ha en lexus eier i passasjersetet! blah Pfft..får filme du da? :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Hehehe, jaja.. begge supraene er mørk av farge.. ok da: Bilstereospesialisten rocks the mostyodude :hammer Rodde deg fint inn dær? :D jaja.. får høre med deg eller noen suprafolk om en sittepå tur.. må jo gripe sjansen når man først er der mener jeg da ;) Sant :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakterius Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 @lpher du kan få sitte på med min Rav4 en tur hvis jeg får sitte på Supraen :P hehe.. kremt. :D Siter Siste fem Volvo: Volvo 945 1996. *Bruks Bilen* Volvo 142 1973. *Prosjektet* Volvo 242 1978. *Solgt* Volvo 940 1995. *Delebil* Volvo 940 1995. *Crash* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 @lpher, det er bare å leie ut din bil, så kan du hendle singelturbo og manuell hos et_casey! :spin For i år SKAL jeg ha BMW'en med, så han får ikke meg som privatsjåfør! :) Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg