docsist Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 sliteren stoppa her om dagen, helt dødt, ikke et lys i dasjen, men starta da jg tyvkobla på coilen, det første som slo meg var tenningslåsen, men etter d jg har hørt er dette noe som sjeldent ryker på volvo, så det jg lurere på er om d sitter noen hoved sikring på vei inn til tinnings låsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 hvilken motor har du? ps. sjekk alle sikringer!! når jeg kjøpte min, dauet den når jeg brukte blinklys. det var pga irr på sikring.. ellers, sjekk om jordkabel på coil henger skikkelig, om pluss henger, etc. siden du kan tyvkoble den og få start, vil det jo si at kondensator (om du har), fordelerlokk, rotor og evnt. stift fungerer greit. men, det kan være en dårlig kontakt som "dreper" bilen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Sjekk den tynne raude ledninga som går ifrå batteriet til den svarte fordelings boksen på venstre innerskjerm.. Brudd eller dårlig kontakt på den kan vere feilen...eller...Tennings låsen som du foreslo Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 oki, står en 200k i bilen nå, men tinninga er fra A motor, det merkelige var at den pluselig bare stoppa, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg