Plastic Racer Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Heisann. Lurer på hvor mye jeg bør gi for en strøken 1992 Audi 80 2.8 Q, som har gått ca 200000km? Den her virker jævli alright, men prisen er stiv! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=828898 Eller er dette virkelig dyre biler? Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Du må nesten dra og se på den, bilen så utrolig fin ut. be om en prøve tur osv, skal ikke alltids la deg skremme av km stand. bilen er jo utstyrt med svindyre speil osv, veit ikke helt hva listeprisen er på slike biler jeg, men ville nok uansett tatt meg en tur og prøvet den. Du merker fort om den er verdt penga eller ikke. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 tror nesten jeg heller ville klaska litt mere penger på bordet å kjøpt en s2 med ei gang da:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Desverre har jeg ikke råd til en grei S2. Men jeg føler at det er litt mye penger å gi for en 14år gammel bil. Den er verdt ca 70-80000kr syns jeg.. Noen enige? Eller er jeg bare gjerrig og uopplyst? Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 pen bil iallefall. mener også at den ikke er verdt så mye. men da kan man jo bare se på alle andre biler og si det samme om enkelte. Må nok regne med en god dose omsorg og service ++ om du handler slike biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 plasticracer... Kjøp, den er verdt penga!!! Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Så dette er liksom en entusiastbil på en måte? Det kan jeg godt forstå! :) Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg