power Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 har en golf ll 92 mod den lugger litt i mellom 2-3 tusen omd spesielt med høyt gir bytta pluggkabler men det hjalp ikke snodige greier ligger på tredje gir og skall gi litt gass da så napper den litt gir du mere gass så blir det borte noen som har vert borti dette? Siter 98 volvo v70 t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 har en golf ll 92 mod den lugger litt i mellom 2-3 tusen omd spesielt med høyt girbytta pluggkabler men det hjalp ikke snodige greier ligger på tredje gir og skall gi litt gass da så napper den litt gir du mere gass så blir det borte noen som har vert borti dette? samme med min... gir jeg litt gass "lugger" det... men går jeg halv eller bånn gass da er det ikke noe problem.. sinnsykt irriterenes når man ligger i 80 på veien.. på og av med gassen istedet for og bare cruise :) Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 prøv å bytt plugger a kara, el se om det kan være falskluft v innsuget.. altså insugspakning eller om dysene trekker luft.. gjorde det på min.. da gikk den reindt.. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 eller coil!:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrEE Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Prøv og skift rotor og eventuelt fordelerlokk i fordeleren. Siter Honda Civic 95mod. 1,5 Vtec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 bytta pluggkabler men det hjalp lite ja så ikke noe spes gal ut den fordeleren eller rotor nei men ser ut som det lekker litt ved forgasser pakkningen Siter 98 volvo v70 t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 åssen motor har du i din da? vanelig for gasser motor i en 1992 ? damndamn Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Kan jeg få tippe på at denne bilen har såkalt elektronisk forgasser? og om den har.. vel,.. da har du svaret der. motorer med elektroniske forgassere har det med å nappe/rykke og gå ujevnt rundt 2-3 tusen rpm om det ikke er under gasspådrag. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 åssen motor har du i din da? vanelig for gasser motor i en 1992 ? damndamn er det ikke den som heter mono jetronic tru 1.8 Siter 98 volvo v70 t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Kan jeg få tippe på at denne bilen har såkalt elektronisk forgasser? og om den har.. vel,.. da har du svaret der. motorer med elektroniske forgassere har det med å nappe/rykke og gå ujevnt rundt 2-3 tusen rpm om det ikke er under gasspådrag. hva mener du egentlig med dette har hatt mange golfer og passater med samme gasser ikke en dritt problem med dem???????? Siter 98 volvo v70 t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Jeg sa ikke at ALLE gjorde det.. jeg sa bare at det er et typisk problem. Spesielt på Audi 80/100 med den typen motor. men også på VW'r med denne type motor. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Jeg sa ikke at ALLE gjorde det.. jeg sa bare at det er et typisk problem. Spesielt på Audi 80/100 med den typen motor. men også på VW'r med denne type motor. det er godt mulig men har hatt både passat 91 og golf 91 fra før ikke noe problemer sånn der fatter ikke helt hva dette kan vere virker som det er mest på høyt gir fra tredje men kan vere pakkningen som er kaputt uansett så ere no dritt Siter 98 volvo v70 t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feinoM Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Dette problemet har jeg på min Golf også...Det som er litt rart, er at problemet bare oppstår når det er kaldt i været. Kondens kan jo være en årsak, men har i grunnen prøvd det meste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 da er golfen reparert å det var digg og slippe det der Siter 98 volvo v70 t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Hva var problemet da? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg