Baron Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Har noen originale 16" alufelger med sommer dekk til new beetle som jeg tenkte jeg skulle selge....MEN passer disse kun på beetle eller er det flere vw som de passer på. Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Felger fra New Beetle passer bla på Golf 4/Bora, Golf 3/Vento GTi og VR6, 92-96 Passat VR6, Corrado VR6, Audi TT og Audi A3 hvis jeg ikke husker helt feil... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Stemmer det! PS: Jeg har et sett nye 17" felger som passer på Beetle hvis du er interessert. 4stk nye felger i eske til 3000,- (uten dekk) Felgene har mange eiker, litt like OZ superturizmo. Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg