scorpio_burner Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Har problemer å få start på scorpioen. Vil ikke starte lengre, skjedde etter å ha byttet clutchen, startet rett etter det, men når vi skulle kjøre den ned fra grava dauet den, har ikke fått startet den siden.. Noen som har en aning på hva som kan være galt? Ford Scorpio 2,0, 86 modell, (manuell) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slidern Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 slår startmotoren inn? eller er den helt død. Siter - Ford Sierra xr4x4i 2.9i (vinterbil) - Nissan 200sx s13(Prosjekt) * Audi s2 (borte) * Coupe quattro 10vt (bortevekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Forklar litt bedre hvordan bilen døde, fuska den så stoppa ? Eller bare døde den momentant? Vis den døde momentant vil jeg tro det er et eletrisk problem. Et kjapt spørsmål, får den bensin ? :) Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpio_burner Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Startmotren slår inn ja. Fusket ikke døde bare momentant, kommer ikke strøm til tennpluggene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Kan jo være en giver ellerno ved svinghjulet som det har skjedd noe med under cluchbytte Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Kan jo være en giver ellerno ved svinghjulet som det har skjedd noe med under cluchbytte En veivposisjonsgiver? Men pleier ikke de å være på reimhjulssiden? Hvis en slik giver ikke fungerer, vil nok ikke bilen gå i det hele tatt.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Prøv en ny coil. Det som skjedde på min gamle 2.0i var at den fungerte som vanlig til skolen, men var helt død da jeg skulle hjem. Aner ikke hva som skjedde, men coilen var iallefall defekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 En veivposisjonsgiver? Men pleier ikke de å være på reimhjulssiden? Hvis en slik giver ikke fungerer, vil nok ikke bilen gå i det hele tatt.. Det er noen som har ved svinghjulet og, hvis de har bytta cluch så kan det jo hende at de har kommet borti noe som etterhvert har løsna. Burde sjekke alt annet først da, er litt surt å ta av kassa hvis det ikke er det det er. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg