88modell Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 går vk1 sterk strøm nå.....skal gå allmenn påbygg til høsten. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 student på vgs og sidejobb i sportsforetning, så straks informasjons teknologi student etter sommeren :) penger og bil her i come (om ett par år, får kose oss med merca i mens) Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 flystrukturmekanikerlærling Siter Rune - Best i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KonThai Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Siste året på Allmenn Påbygning. Jobber utenom skolen hos Pappa, Dominos Pizza og Burger King. Siter Silvia S15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Lærlig Elektriker. 1år igjen. Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Jobber som Billakkerer lærling.. Og enn så lenge skal jeg allefall ikke på skolebenken! Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Går på Teknisk almennfag (TAF). Slags kombinasjon av mekanisk og almennfag. Kommer ut med studiekompetanse og fagbrev som Industrimekaniker. Lærling alle fire åra, kombinert med skole (2dager lærling/3dager på skolebenken) Er på andre året nå, to igjen... E då lærling hjå Bjørge Solberg & Andersen ASA. Driver med regulerlingsteknikk til olje og gassindustrien. Har også jobba som bilmekaniker en sommer men kunne aldri tenke meg å jobbe med det på heltid, neppe som industrimekaniker heller........ Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Går GK mekaniske fag nå. Har tenkt å søke meg videre inn på enten lette kjøretøy, langtransport eller billakkerer. Tror jeg hvertfall.. Alle bli jo lei alt og alle virker det som.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Byråleder i et forretningsreisebyrå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Jobber heltid som Elektriker, Telemontør og Datatekniker, samt teknisk support. Drev eget firma tidligere og jobber deltid som selger for bilstereofirma. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Jobber som Industri Rørlegger nå..men det var egentlig meningen og bare få fagbrev innen det mekaniske og bli brann mann, men nå vet jeg ikke..for lønna vår kommer til å stige til himmels om noen år, pga. 90% av de ansatte er over 55 år og det er ikke mange ungdommer som orker dette yrket fysisk, pleier som regel å hoppe av etter videregående, og nå blir det bare mer og mer jobber framover, men de har begynt å importere folk fra tyskland og danmark da.Lønna nå er veldig bra, men arbeidet er tungt og det er ett helvette å stå utte å sette opp rør osv i 15 minus grader og snø opp til knea.Tror jeg skaffer meg jobb på nordsjøen så fort lærlings tiden er over. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Starter som Telefon selger i morra... Er utdanna bilmekaniker da... men det var den berykta førstejobben da... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Yrke: Lærling heismontør Hobby: Lydtekniker Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Starter som Telefon selger i morra... du kommer til å bli lei angry Jeg har gått ferdig vidregående, media og kommunikasjon.. Og verdt ett år i militæret (Elvenes Grensestasjon\finnmark) Nå jobber jeg som Lagermedarbeider, men håper å begyne å studere igjen til høsten Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Ikke tilfeldigvis hos vw vell? :D Påfallende mangen her som er elev/student eller lærling:) Nei faktisk ikke, hos Ford, Røhne og Selmer...... sombrero Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg