volvo244 Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Hei! har en b23 at som ikke er helt i form , noen gange henger gassen seg opp... Men når jeg gir den ett lite touch, dabber den av igjen..... ruser seg opp til en 2-3 tusen omdreininger. dette er ikke no som skjer hele tida , men det er nå ivertfal jæ.... iriterende! er det gassern som begyner å bli sliten el? noen som har no ide?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 smør opp den lille rulla på innsuget. (den gass waieren går rundt) å sprøre litt med olje på staget som går over til gasseren. smøre opp er stikk ordet :naaaws Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 hadde jo ver bra om det var så enkelt :-) for det virker som det er ett spjeld eller no som ikke lukker skikkelig...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 smør opp den lille rulla på innsuget. (den gass waieren går rundt) å sprøre litt med olje på staget som går over til gasseren. smøre opp er stikk ordet Hvor har du lært det hen da per? bare spøør:P Ikke fra meg ihvertfall... neida:p Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 skjekk om nålen henger i forgasseren. vist den henger blir den sittende igjen på høyere turtall enn normalt. kan også bytte mebranen i forgasseren Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas V Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Hvis membranen ikke er i form vil vel det resultere i daarlig respons, og at motorn dor paa tomgang, hadde dette problemet i sommer, motoren dode ved minste motstand.ble helt umulig aa komme seg fram.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Hvor har du lært det hen da per? bare spøør:PIkke fra meg ihvertfall... neida:p :hvaskjera Jerg hadde det problemet når jeg kjøte bilen min. så smurte jeg den opp å da funka det. dat hatte vell ikke du noen bil? :drive2 :op Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 hadde jo ver bra om det var så enkelt :-) for det virker som det er ett spjeld eller no som ikke lukker skikkelig...... hvilket spjeld tenker du på da? :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg