Dragen Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Heihei Har en Nissan Sunny GTI 89 mod. Har litt problemer med at den ikke helt klarer å bestemme seg for om den skal gå rent eller fuske litt. Ofte virker det som at den går på færre sylindere, den blir ihvertfall merkbart svakere. I tillegg vibrerer det noe voldsomt. Så plutselig går den som en klokke og motoren går veldig godt. Noen som har opplevd noe lignende? Har null peiling på bil, og kunne derfor trengt noen tips. Dårlige plugger? Kondens kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedert Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hadde noe av samme problemet på min rett etter at jeg kjøpte den, problemet mitt var den ene coilen sang på siste værset. men jeg vil anbefalle å sjekke plugger o.l. før du går til innkjøp av disse, hvis jeg ikke tar feil lå de på en 1100,- pr stk... Siter 87 Nissan Sunny 1,6GTi 16V 85 Nissan cherry GTT(delebil) 82 VW passat 1.6 GL (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 kan og være tenningsmodulen. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96878 Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Eller at det er fuktighet nedi plugghullet. Min er håpløs etter motorvask, måtte demontere og blåse rent med trykkluft. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg