SSK Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Ønsker å kjøpe seter/stoler til kadett c, med understell, som passer rett i eller er lette å få til å passe, kan være alt fra orginale seter til bøttestoler, evnt bare en hvis noen har det, så jeg får no å sitte i så jeg får brukt bilen. I samme slengen så kan jeg jo spørre om det er noen som har sikkerhetsbelte til fører side på kadett c. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Hei! Jeg har men er jo lite kjekt med frakten da.. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 joa, men alt er mulig, jeg trenger virkelig seter liksom :D Hva har du og hvor mye skal du evnt ha da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 bumpibum.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg