VwDude Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 har en golf cabrio jeg vurderer å selge.. men hva kan man få for en slik? den jeg har er en 1983 modell.. lite rust litt i det ene hjørnet bak bare.. stort sett helt orginal.. borsett fra at jeg måtte fikse meg grill da.. og da ble det netting... noen forslag til hva man kan ta for en slik? Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 tja,7-10-15-20----> spørs stand det:) er litt letter å si om en har et bilde og se utifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 vel.. bilen er teknisk bra.. eu ok i 2005 med kun en mangel.. en mansjett... ser tålig grei ut.. men er i ganske kjedelig grønn da.. hehe det som er av rust er nedre 15cm i høyre hjørne bak.. ellers ikke noe spes mer... hmm.. skal prøve å få til bilde Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg