BiBoW Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Jeg trenger noen fete og gromme mopeder til reportasje i et barskt norsk bilblad! Enten det er en kompisgjeng med noen fete mopeder, eller en feit en du vet om med lystgass, fet potte eller kul lakk. Gi meg et hint den som vet o noe gromt i Oslo/Akershus området, så kommer vi og knipser noen bilder og snakker litt shit:-) andreas.handeland@motormedia.no :hammer FONT]Litt turbosus om dagen, er bra for magen! :drive2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Da er du nødt til å se på min altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Slår ikke peden min: Hentet litt inspirasjon fra denne: -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobbess Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 vet om 2 råe fra Asker/Lier området hvertfall... "Heff's" Suzuki TSX (Har ikke førbilde, men den var identisk med denne:) Etter: "Hi-Fi Lasse's" MotorHispania Furia Før: Etter: ;o Lykke til med reportasjen! VW Polo GT '85 VW Polo GT '86 VW Polo GT G40 '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Prøv på mopedportalen. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg