106s16 Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Motoren min har fått en tikkelyd jeg ikke er så glad for å høre... Det tikker fra venstre side når man stikker hodet nedi motoren. Kan det være så enkelt at det er for tynn olje eller noe? Eller er det noe med ventilløfterne som er gåent? Liker ikke sånne lyder... Det er vel på den siden at regreima sitter også... Hmm.. bekymrer meg litt dette her. Bilen er en 99 mod, gått 95000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 gjør den det med driftstemp også? aner liten tur innom audisentrum, du har også husket oljeintervallen? Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 gjør den det med driftstemp også? aner liten tur innom audisentrum, du har også husket oljeintervallen? Ja, egentlig, spesielt på tomgang tikker det... Har planlagt å bytte olje og oljefilter noen uker nå, men ikke fått ut fingeren. Lurer på om ikke Audi-forhandleren her skal få høre/kikke litt på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 hvor lenge har oljen gått? riktig type? bare å skifte da går jo fort, fortsetter det er det jo verkstedstur :) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Prøv en runde med castrol olje.. bruker å fjærne tikkingen på min A4 en stund ihvertfall ;) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg