Skillz2k Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Hvordan er kjørbarheten på Digifant i forhold til et datasprut. Tenker da om en skal turbokonventere en 16v.. Da kan en jo enten bruke digifanten eller bruke et annet datasprut(Haltech) hva er best når det kommer til: Hk? Kjøring generelt? Vil ha en bil som kan kjøres til og fra jobb, ikke bare full gass hele tiden. Viss en skal bruke digifant, må en da velge turbo/dyser etter hvilken chip en skal bruke ? altså finne chippen først og handle deler ut fra deT? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 nei, velger et ganske standard opsett på turbo og dyser, så logges det litt, og brennes chip fra det.. med haltech har du det problemet at du ikke har riktig veiv med tenningsgiver på.. dette finnes på for eksempel abf motorer da, så må få til noe slik.. digifanten fungerer greit, men er ikke optimal, det er klart.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 nei, velger et ganske standard opsett på turbo og dyser, så logges det litt, og brennes chip fra det.. med haltech har du det problemet at du ikke har riktig veiv med tenningsgiver på.. dette finnes på for eksempel abf motorer da, så må få til noe slik.. digifanten fungerer greit, men er ikke optimal, det er klart.. Fordelen med digifant må da vel være at den er billigere enn haltech. men hvor ligger begrensningen i digifanten? hvor store dyser/ hk kan den klare? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Har sett noen bremse 16vt med digifant til rundt 340 hester..Det bør vel klare seg for de fleste egentlig.. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Vet om folk som har bremset 507 whp med Digifant. Skal du ha noenlunde greie utslipp bør du holde deg til 504-520 cc dyser. Hva som er best avhenger 99% av hvordan/hvem som mapper Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 ok, jeg har lest og hørt endel kritikk om at digifant sprutet er treigt til å ende forskjellige parametre.. har hørt det bruker mange sekunder for eksempel fra lambda/bankesensor måling til noe gjøres med det skulle ting ikke være som det skal.. noe sannhet eller reell trussel i det ? Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.