KingCamel Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 men kjører Coca-cola bilen med lysene på tro? ;) Er sikkert et reint helvette å møte han med alle lysa på :p Selv har jeg markeringslys langs sida, 4 tusenmetringer, 2 brøytelykter, 4 grøftlys og blinkbru med 2 rotorer og speil med parlys i midten på lastebilen "min" :) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 det husker jeg ikke. var på hamar og så på den for noen år siden. det var et helt sinsykt syn i alle fall.. har et par episoder med trailere. glem og blend for en trailer og du ser det gløder i 1000 metringene i 2 sek, så.. total lyskrig..... synes nå ikke de to diodene på dasjen er det værste, jultre og andre instalasjoner er værre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mafiaboy Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 coca cola traileren har en DEL lys.. Hvis du mener den som har dratt rundt i Norge, så har min bror jobbet på den. Er ganske fin den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 har den dratt rundt nå de siste åra? er vel ca 5 år siden jeg så den. coca cola reklamen er vel ikke det værste man kan se etter veien.... er den tysk registret?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 tror ikke den kjører med alle lysa på. Men sjåføren kan å parkere nærme veien ja. så den på Esso Sandmoen i Tr.heim ei natt i midten av Januar så den er i drift. Ble personlig litt skuffet. Trekkern er kul med markeringslysa men hele colaskiltet var sånn stuk de har på brusautomatene.. plexi med dekor og lysrør bak og ikke plænti dioder som vist på tv. Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mafiaboy Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 har den dratt rundt nå de siste åra? er vel ca 5 år siden jeg så den. coca cola reklamen er vel ikke det værste man kan se etter veien.... er den tysk registret?? Har vært sånn fotball greie i tilhengern.... MEner at den var norsk registrert. Men den er jævlig kul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Da får jeg vel nesten slenge inn et bilde fra Bodø: Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg