beemerworld Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 hei dere det kommer en knirkelyd når bilen min fjærer.det høres ut som det kommer fra støtdempertårnet på venstre sie. har noen peiling hva dette kan være? det er værst når d er kaldt ute... Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Hvis dette er en e28, smør inn gummi-"foringene" i dørene ved låsene med fett. Virker garantert. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 nei det er 34 touring Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 lyden kommer bakant ifra Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olds69 Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 lyden kommer bakant ifra Du har nivåregulering? Har en seriøst irriterende knirke/hyle-lyd bakfra i humper eller ved nedlasting her (525tdsa m nivåregulering). Mente også att den kom fra venstre side, men etter mye lytting har jeg kommet frem til at den kommer fra midt under bilen. Mistenker at det er lastventilen til nivåreguleringa som protesterer... Enten er trykkbegrensningsventilen inne i den defekt eller så sliter den med dårlige tetninger da forige eier har brukt ATF på servostyringa... Hvilken olje har du på servoen? (skal være chf 11s og IKKE ATF) skal selv forske mer på lyden i løpet av helga så jeg kan komme med tilbakemelding da dersom du ikke finner ut noe. olds69 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 nei har ikke nivåreg nei.. ikke d jeg vet iallefall ikke noen brytere som tilsier d ihvertfall Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 er d noen som vet åssen en løsner de dekselene utenpå støtdempertårna på e34 touring Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Tips: bruk Edit-knappen din, trenger ikke legge to innlegg rett etterhverandre Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 sorry Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg