V6 Racing Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 som topic sier: er det noen capri eiere her på forumet? selv har jeg en 1982 2.0S som har blitt bygget om til 2.8i og som nå har en 2.9i V6 under panseret. Siter 1982 Ford Capri 4.0 R6 turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 som topic sier: er det noen capri eiere her på forumet? selv har jeg en 1982 2.0S som har blitt bygget om til 2.8i og som nå har en 2.9i V6 under panseret. Hallo,jepp jeg er capri eier og har den som prosjekt :) Jeg har også en 1982 mod 2.0S,den er under stor ombygging med rover 3.9 V8 med insprut :) Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard2 Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 hallo ja... eg er ein gutt på 18år som også har capri til prosjekt. det er ein 70 modell capri mk1 1600gt. den har ein is turbo motor og er under stor ommbygging.planen er å få den stort sett ferdig til rudskogen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brekyr Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Driver å bygger en Capri Cosworth nå, langtidsprosjekt, men håper på å ha den kjørbar i det minste utpå sommeren 2008. Går for clean look, med race stoler og bur. Satser på 350-400hk i motor. Legger opp noen bilder så snart jeg får tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perena Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 onkelen min har en capri mkII prosjekt gående nå. - 2,9 scorpio cosworth. v6 24v. (GODKJENT!!!) (ligger an til twinturbo, kvasskammer og masse annet snacks:P) - vinge fra sierra cosworth - camelon lakk - div supra deler - cosworthriller på pansret - carbon speil - 3 plass for best ombygde mkII i 2005. (på tross av at bilen ikke var ferdig montert da han dro på treffet, mange interiørdeler manglet osv) da sto det en 2.3 v6 i den. han har også en 2plass fra 1998 for 2 plassen i best ombygde mkIII=) bildet er tatt før ombygging nr. 3 Siter MB 190E 2.0 Prosjektor hovedlys, klarglass baklykter, klarglass blinklys, bakrutesenker, SP speil med blink, turboskjerm, 18tom AMG monoblock felger, og "en del" anlegg. kommende: 16v interiør, sportsdempere, nylonforinger, ventilerte skiver osv:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg